recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering til Samsung boks d. 3. april
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering til Samsung boks d. 3. april

Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 13:54

Oprindeligt skrevet af Carlitos Carlitos skrev:

Efter opdatingen af Samsung boksen, så er næsten alle mine programmer væk, den skriver "check venligst at antenneskikket er forbundet" jeg har pakke 3 fra YOUSEE. jeg har prøvet og slukke for boksen bag i og tændt igen flere gange, men intet hjælper, er der andre der har samme problem? og som måske er rettet og hvad er der gjort?

Prøv at tage strømmen fra boksen - tag smartkortet ud - (vent ca 8 min) sæt smartkortet i og sæt power til igen - og søg på dit netværk.

Så burde den være der igen 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Vejle
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 13:55

"check venligst at antenneskikket er forbundet"

Velkommen til min verden. Jeg har siden den 4 feb. kæmpet med Yousee og min lokale antenneforening om hvem der skal løse problemet. Jeg har ikke tjekket den nye software, men Yousee mente at den måske kunne løse problemet. Hvilket den så ikke gjorde.

Hvilken antenneforening (Netværk) hører du under ?
Jeg bruger 09631, og det kunne da være sjovt at se om andre i mit område, havde den samme fejl.

Pioneer PDP-428XD|Nad 757|Dali Mentor 2|
Til top
Carlitos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Februar-2007
Sted: Danmark
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af hsj.dk hsj.dk skrev:

"check venligst at antenneskikket er forbundet"

Velkommen til min verden. Jeg har siden den 4 feb. kæmpet med Yousee og min lokale antenneforening om hvem der skal løse problemet. Jeg har ikke tjekket den nye software, men Yousee mente at den måske kunne løse problemet. Hvilket den så ikke gjorde.

Hvilken antenneforening (Netværk) hører du under ?
Jeg bruger 09631, og det kunne da være sjovt at se om andre i mit område, havde den samme fejl.

Jer høre ind under 01851.

Jeg vender lige tilbage, jeg prøver lige Hothers anvisning.

Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2008
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:06

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Ingen ændringer på favoritlistefronten.

Fungerer favoritlister på diverse satmodtagere ikke på samme måde?

Er yderst skuffet over opdateringen.Hva skal man bruge scart til.De har ikke løst det største problem for os kunder. Og så prøver de på en måde at redde den med at det er det korrekte signal der vises gennem Hdmi. Og ja det er det også, men der SKAL være en funktion til at zoome eller strække. Forstår ikke hvordan Yousee kan overleve på den her. Denne opdatering er til grin. Favoritlisten er den værste jeg har set og det snakkede jeg også med en sat ekspert om som var fuldstændig enig. Og nej favoritlisten fungere ikke som på andre satmodtagere.Den er noget værre lo..De har brugt så lang tid på den her opdatering og alligevel intet! Så fjern dog de reklamer!

Til top
Carlitos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Februar-2007
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Efter opdatingen af Samsung boksen, så er næsten alle mine programmer væk, den skriver "check venligst at antenneskikket er forbundet" jeg har pakke 3 fra YOUSEE. jeg har prøvet og slukke for boksen bag i og tændt igen flere gange, men intet hjælper, er der andre der har samme problem? og som måske er rettet og hvad er der gjort?

Prøv at tage strømmen fra boksen - tag smartkortet ud - (vent ca 8 min) sæt smartkortet i og sæt power til igen - og søg på dit netværk.

Hej igen.

Nada, og jeg gentager NADA hjalp, sådan noget LORT, min kone slår mig hjel, når hun kommer hjem

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:23

Kære alle.

Kan i ikke godt lade være med at bruge så lavt et latrinært sprog. Tal pænt, så får i også pæne svar.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:24

Nada, og jeg gentager NADA hjalp...

Hvorfor ringer du ikke bare til YouSee Kundeservice og hører om de kan hjælpe?

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Lenin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:27
Hej.

Jeg har i dag modtaget den opdatering til samsung boksen fra YouSee og det gik jo som det skulle.
Nu er problemet bare at da den var færdig mistede jeg signalet via component
Da mit HDMI stik ikke fungerer er jeg afhængig af Component for at kunne se HD så det er jo noget *****.
Jeg kan godt få billede og lyd over Scart men hvad er det sjove i det ??
Component er sat til i menu og har virket indtil opdatering.
Da jeg kontaktede YouSee var beskeden at det kunne de ikke fixe og jeg måtte leve med Scart indtil næste opdatering
Dårlig Dårlig Service.
Håber der er nogle herinde i dette fede forum som jeg først har fundet nu der ved mere end YouSee (hvilket ikke skulle overraske mig)

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Point: 8649
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Vi kan da håbe at når det analoge net lukker ned næste år og alle kun kan modtage 16:9 udgaverne af DR1/2 og TV 2, at så vil de resterende kanaler sende i ægte
16:9.

Tjah - du har ret, man kan kun håbe. Eftersom YouSee har meldt ud at de vil fortsætte med at sende analogt de næste 8-10 år, så skal vi nok ikke sætte forventningerne alt for højt.

Jo, men hvis folk alligevel ikke kan få DR1/2 og TV 2 i 4:3 Letterbox, er der jo ingen grund til at sekundære kanaler skal blive ved med at sende i 4:3 Letterbox.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:45

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej igen.

Nada, og jeg gentager NADA hjalp, sådan noget LORT, min kone slår mig hjel, når hun kommer hjem

Prøv at gå ind i menuen og se på dit net nr. Hvis der er det rigtige, skal det gemmes, så begynder boksen at gennemsøge dit net for kanaler. Er det ikke det rigtige net nr., skal det rettes og derefter gemmes.
Prøv INDEN  kommer hjem.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Point: 8649
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af RobertoCarlos RobertoCarlos skrev:

Favoritlisten er den værste jeg har set og det snakkede jeg også med en sat ekspert om som var fuldstændig enig. Og nej favoritlisten fungere ikke som på andre satmodtagere.

Ifølge forum på Digitalt.TV er der ingen favoritliste på Viasat HD modtageren - og også en langsom EPG.
Til top
Esmis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 14:58
Har også lige fået tændt boksen og hentet opdateringen, og det ser jo meget pænt ud.

Til gengæld har jeg et spøjst problem, nemlig at DR1 pludselig sender i 16:9 letterbox, og i øvrigt ligner det et komprimeret analogt signal. DR2 er som den plejer, så er det opdateringen eller DR der har gjort underlige ting?
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 17>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu