|
Opdaterings påmindelse |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Simone
Ny bruger Oprettet: 22-November-2023 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-November-2023 kl. 12:41 |
|
Hej Forum
Har et problem med min iPad: Hele tiden popper skiltet op: DER ER EN NY IOS OPDATERING. OPDATER FRA IOS 17 BETA Og jeg kan ikke slette det, og eftersom jeg ikke har lagringsplads til opdatering, er påmindelsen kun et irritationsmoment. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg undgår påmindelsen? På forhånd mange tak. Simone
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det en ældre iPad? Du kan nok ikke undgå påmindelsen så. Du må ud at købe en ny.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du ikke flytte billeder, dokumenter, musik m.m til computer, så du kan frigøre noget plads til opdatering?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Simone
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for forslag, det vil jeg prøve!
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Udover det af Jørgen T, foreslåede, er der så ikke ligesom i Windows, nogle mapper med midlertidige filer, som skal tømmes?
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På iPhone - og nok også iPad - kan man slå automatisk opdatering fra i Settings -> Generel -> Software Updates. Så får man (så vidt jeg husker) ikke længere notifikationer om opdatering.
Redigeret af longjohn2 - 22-November-2023 kl. 18:36 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis IKKE du opdaterer iPad, så er Netbank, MitID, Sundhedskort og Kørekort m. fl. ikke sikkert og kan ikke benyttes.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis de ikke kan benyttes, så opdaterer man dem da bare manuelt.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næh nogle af dem kræver også en minimum iOS opdatering.
|
||
|
||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 443 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ellers kan man vel koble iPad’en til computeren og opdatere via iTunes?
Det gjorde jeg tidligere med min iPhone SE 1st gen. 16 GB.
|
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
Simone
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Thomas
Tak for råd. Nu er jeg langtfra nogen nørd, så hvis du - uden for mange fagtermer - kunne forklare hvordan, ville jeg være meget interesseret! Venlig hilsen Simone
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der en særlig grund til at du bruger betaversioner?
Hvis ikke, så slå det fra, før du opdaterer igen. Opdater med iTunes på Windows pc: Har du Mac er det i Finder: |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |