recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opfølgning: Kam-effekt på Infuse ATV 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opfølgning: Kam-effekt på Infuse ATV 4

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

MrMC måske.
Har ikke selv prøvet det, da jeg har været godt tilfreds med Infuse.

Den vil jeg kigge på senere. Mange tak for hjælpen.

- og Infuse ryger ud nu:
"Du har for nylig rapporteret et problem vedrørende Infuse 4 ~ an elegant video player for all your media, Infuse Pro via Rapporter et problem i iTunes. Denne e-mail er sendt som bekræftelse på, at du har fået en refundering på 79,00 kr for dette køb."

Redigeret af Brixen - 14-September-2016 kl. 10:44
Venlig hilsen
KB
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 10:45
Så må du jo lige melde tilbage om MrMC kan finde ud af at udføre deinterlace.
Mvh Jesper
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg vil godt have undertekster med, kan man det med Handbrake, uden at brænde dem ind?

Alternativt kan Infuse hente undertekster fra Open Subtitles databasen. Du swyper bare ned fra toppen på Siri remote og vælger at de skal hentes og på hvilket sprog.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg vil godt have undertekster med, kan man det med Handbrake, uden at brænde dem ind?

Alternativt kan Infuse hente undertekster fra Open Subtitles databasen. Du swyper bare ned fra toppen på Siri remote og vælger at de skal hentes og på hvilket sprog.

Ok. Men jeg havde underteksterne. Og nu er Infuse slettet, da jeg fik de 79 kr. refunderet.
Det var de gamle Disney-film fra 1930 og frem, jeg ville lægge på NAS. Og især tegnefilm ser slemt ud.

Jeg har også prøvet at ændre en indstilling i min receiver, som kunne have indflydelse på interlace, men det gav ikke noget. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Her du set det foto, jeg postede i min tråd? Der er meget stor kameffekt.

Ja, har set det og det oplever jeg på ingen måde. Er det på alle animerede film?

Jeg er ikke kommet længere. Det var min mening at starte med de gamle Mickey Mouse og Donald Duck fra 30'erne og 40'erne, men da jeg så resultatet, er jeg stoppet.

Hvis jeg lægger filmene på en ekstern usb-disk, så spiller de fint på mit tv, men uden undertekster.
Så tv'et kan lave deinterlace, men ikke når jeg spiller fra Infuse på Apple tv.
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 19:54
Problemet er løst på den måde, at Cronological Donald Volume 3, som er region 2, er konverteret i Handbrake med Decomb filtret og flere andre ting, for ikke at forringe filmene. Nu ser det perfekt ud med Infuse.

Alle region 1 film i serien er også interlaced, men afspilles perfekt. Desuden er Mickey Mouse in Living colour vol. 1 også region 2, men den deinterlacer perfekt.

Summa summarum, 5 stk. region 1 og 1 stk. region 2 deinterlaces perfekt med Infuse på Apple tv til LG tv. En enkelt region 2 deinterlaces ikke, se billede.

Infuse kan ikke deinterlace, så jeg aner ikke hvor det sker. Kæden er Apple tv > Anthem receiver > LG tv.

Redigeret af Brixen - 13-Oktober-2016 kl. 19:58
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu