|
Opgradering af 3 år gammel surround anlæg |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
amh09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget af snakken i denne diskussion har gået på XTZ eller Dali.
Jeg har valgt at kombinere de to mærker, med et resultat som for mig er ganske vellykket. Jeg har købt Dali Lektor 6 som fronthøjttalere, og en Lektor LCR som center. Egentlig ville jeg have købt Lektor 2 som baghøjttalere, men valgte først at give mine tudsegamle Dali 2 (Fra før de hed Dali - så mine hedder Lycom 2) - og de klarer det så godt, at jeg har valgt at beholde dem. Så skulle jeg have en subwoofer - og der faldt valget så på en XTZ 99W12-16 - og den har været nem at få til at spille fint sammen med Dali'erne. Hvis nu ikke jeg havde haft mine gamle Lycom'er, og så købt Lektor 1 eller 2 som baghøjttalere, så havde den samlede pris med XTZ wooferen været omkring de 15 kkr, som du nævnte som en slags budget ramme. En anden mulighed, hvis man ville undgå sub wooferen, så kunne man købe Lektor 8 som fronter - det var en kombination som jeg - her bagefter - gerne ville have prøvet. Dette ville så have skåret et par tusinde af prisen. Jeg har også lyttet til Zensor serien, som du selv nævner - men jeg mener at Lektor er en hel del mere musikalsk at lytte til. Det hele trækkes af en Denon 1912 receiver. mvh Andreas |
|
Udstyr:
Denon AVR-1912 Dali Lektor 6 fronter XTZ 99 W12.16 Sub Dali Lektor LCR center Dali Lektor 1 baghøjttalere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |