|
Opgradering af baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jpetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2016 Sted: DK Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2016 kl. 13:18 |
I forbindelse med flytning, så må jeg nok indse, at mine baghøjtalere ikke længere kan være kablede, men skal være trådløse.
Men når jeg kigger rundt på nettet efter trådløse baghøjtalere, så indgår de oftest i et 5.1-sæt og også gerne med en reciever. Jeg har bare allerede en reciever og sub, som jeg er ret glad for, så jeg vrider mig lidt ved at skulle købe nyt af det "bare" for at opgradere baghøjtalere. Så findes der nogle løsninger med enten kun trådløse baghøjtalere, eller et 5.0 sæt med trådløse baghøjtalere? |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et forventet prisleje? Hvad med Dynaudio Xeo 3 eller 4?
|
|
![]() |
|
jpetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2016 Sted: DK Status: Offline Point: 3 |
Jeg er ikke så audiofil, så hvis det kunne gøres for max. 3000, så var jeg jo en lykkelig mand. Ellers begynder jeg at bevæge mig tæt på prislejet, hvor der følger en ny reciever med.
Jeg prøver lige at kigge på de to Dynaudioer. |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Det vil i givet fald være et forkert prisleje! Beklager ulejligheden.
|
|
![]() |
|
De virkede så lovende - indtil at jeg så prisen :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |