recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af hardware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering af hardware

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 23:17
Ok, jeg skal bruge min pc til at spille på. Beklager min dårlige formulering.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Ok, jeg skal bruge min pc til at spille på. Beklager min dårlige formulering.

Så ville jeg opgradere grafikkortet, men hvis de spil jeg spillede kørte fint ville jeg nok hellere gamme mine penge til senere. 
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 20:07
Jeg sidder personligt med en i5, z68 mb, 4gb ram og et gtx560ti448 og har ingen grund til, at opgradere overhovedet.... jeg ville gemme mine penge hvis jeg var dig ... specielt hvis du ikke er "utilfreds" med ydelsen i dine spil ....
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 20:19
Jeg må finde noget andet og bruge mine penge på i stedet :-) Tak for fine inputs.
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 20:46
Vil du ha' min konto nummer Wink

Du kunne jo smide 2 gøde graffik kort i, det gjørt jeg før jul og det kan mærkes.

Redigeret af Looklight - 14-Februar-2013 kl. 20:48
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu