recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af Nad/Dali
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering af Nad/Dali

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Dine fronter kunne godt klare at komme lidt ud fra hjørnerne måske prøve at vinkel dem lidt ind imod midten

Nixen bixen. Det er Dali, de er bygget til at spille "off-axis".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:07
Der kan man bare se. Det skal jeg ha sagt videre til min fætter med concepter
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 08:06
Du skiver at du godt kan lide din vens B&W.

Hvorfor så ikke starte med at nye højtalere.
Til top
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2011
Sted: Ebeltoft
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 08:18
hehe, ville jeg også godt men fuck de er dyrere, og hvis det er komplet sæt skal jeg da hvis lige ud og sælge bil og kone :-)

Mit indlæb var jo mente som at jeg søgte råd og vejledning om hvad jeg skulle kigge efter og hvor jeg skulle starte med at ændre på mit setup

hbp405
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 08:52
Det vil være dig en kæmpe opgradering at optimere placering af specielt center. Dine bagkanaler hænger for højt og skal helst hænge på siden af lytteposition. Dog er deres placering ikke i nærheden af at være den græske tragedie der er din center placering. SKAL der bruges penge, så kig ny receiver så du kan få gang i noget hdmi. Eks. en NAD 748 eller en demo 757v2..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 08:55
Forstå virkelig ikke i synes den center er plaseret dårlig, det var eller dens lyd jeg synes var bedst :-)
hbp405
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af hbp405 hbp405 skrev:

Forstå virkelig ikke i synes den center er plaseret dårlig, det var eller dens lyd jeg synes var bedst :-)

Hvad nu, hvis du smider den op ovenpå reolen, tænk om den så lyder endnu mere fantastisk!

Prøv noget vildt. Pak dine Compact 6 i bilen og slæb dem med hen til din kammerat. Hvordan lyder de der?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 09:06
hmm så skal jeg enten hæve fjernsynet eller sænket reolen :-(
hbp405
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 09:09
Dvs. du har lyttet dig frem til at den bedste placering er i siden af billedet og 110 cm under det, mere eller mindre stående på gulvet?
Til top
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 09:13
Therien, Nej det har jeg ikke, men kan sige at jeg har været pænt tilfreds med lyden fra den og talen, men jeg siger ikke at jeg ikke vil prøve at bruge at lytte mig frem for at optimere, derved og så lærer lidt :-)
hbp405
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 09:18
Hehe okay.. Hæv tv'et eller sænk møblet, du vil opleve en stor forbedring. Efter receiver, så få dig et tv der matcher størrelsen på lyden ^^ .... Og så er de 10-15k brugt..
Til top
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 09:23

okay, men hvis jeg skal finde en super reciver hvor jeg evt. også har muligheden for at overfører lyden til fra f.eks ipad, kan det lade sig gøre eller skal man have en boks/oppe for det???

hbp405
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu