|
Opgradering af Nad/Dali |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nixen bixen. Det er Dali, de er bygget til at spille "off-axis". Klaus |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Der kan man bare se. Det skal jeg ha sagt videre til min fætter med concepter
![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du skiver at du godt kan lide din vens B&W.
Hvorfor så ikke starte med at nye højtalere. |
|
![]() |
|
hbp405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2011 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 17 |
hehe, ville jeg også godt men fuck de er dyrere, og hvis det er komplet sæt skal jeg da hvis lige ud og sælge bil og kone :-)
Mit indlæb var jo mente som at jeg søgte råd og vejledning om hvad jeg skulle kigge efter og hvor jeg skulle starte med at ændre på mit setup |
|
hbp405
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Det vil være dig en kæmpe opgradering at optimere placering af specielt center. Dine bagkanaler hænger for højt og skal helst hænge på siden af lytteposition. Dog er deres placering ikke i nærheden af at være den græske tragedie der er din center placering. SKAL der bruges penge, så kig ny receiver så du kan få gang i noget hdmi. Eks. en NAD 748 eller en demo 757v2..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
hbp405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2011 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 17 |
Forstå virkelig ikke i synes den center er plaseret dårlig, det var eller dens lyd jeg synes var bedst :-)
|
|
hbp405
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Hvad nu, hvis du smider den op ovenpå reolen, tænk om den så lyder endnu mere fantastisk! Prøv noget vildt. Pak dine Compact 6 i bilen og slæb dem med hen til din kammerat. Hvordan lyder de der? Klaus |
|
![]() |
|
hmm så skal jeg enten hæve fjernsynet eller sænket reolen :-(
|
|
hbp405
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Dvs. du har lyttet dig frem til at den bedste placering er i siden af billedet og 110 cm under det, mere eller mindre stående på gulvet?
|
|
|
|
![]() |
|
Therien, Nej det har jeg ikke, men kan sige at jeg har været pænt tilfreds med lyden fra den og talen, men jeg siger ikke at jeg ikke vil prøve at bruge at lytte mig frem for at optimere, derved og så lærer lidt :-)
|
|
hbp405
|
|
![]() |
|
Hehe okay.. Hæv tv'et eller sænk møblet, du vil opleve en stor forbedring. Efter receiver, så få dig et tv der matcher størrelsen på lyden ^^ .... Og så er de 10-15k brugt..
|
|
|
|
![]() |
|
okay, men hvis jeg skal finde en super reciver hvor jeg evt. også har muligheden for at overfører lyden til fra f.eks ipad, kan det lade sig gøre eller skal man have en boks/oppe for det??? |
|
hbp405
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |