|
Opgradering af PC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GTX970 kører pt. bare med en såkaldt memory "fejl" som Nvidia selv påstår nærmere er en feature..
De er endda blevet klasket med at søgsmål oven på det.. http://www.guru3d.com/news-story/does-the-geforce-gtx-970-have-a-memory-allocation-bug.html Her er lidt om hvordan fejlen fungere i praksis.. men de fleste vil dog ikke ligge mærke til det. |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Ja det har jeg fulgt med i. Men hvis jeg købet et gtx bliver det nok 970. Ved i om køleren kan klare at pc'en bliver overclocked? |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Det ser ud til at være en fin køler du har. Jeg ville nok starte med at oc'e til ca 4.2 GHz, køre noget prime95 som belaster cpu'en 100% og holde øje med temperatur coretemp eller ligende. Under 70• er fin ved 100% belastning under længere tid.
|
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
OK. |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
Mit setup er næsten tilsvarende, dog med et ASUS P8z68 bundkort og et ældre Radeon 6850 kort. Jeg kører med overclock på CPU'en via ASUS 'one click' OC tuner, som automatisk justerer clock frekvenser, strøm etc., og den kører helt fint på 4.3 GHz med stock køler. Jeg påtænker kun at skifte grafikkortet til et GTX 960, som i min optik giver mest performance for skillingen lige nu. Det scorer dog også 2500 lavere i 3DMark, men koster så også kun halvdelen af 970. Men jeg venter nu også til spillet kommer før jeg skifter noget...om ikke andet er priserne sikkert faldet lidt yderligere.
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |