|
Opgradering af PC |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske du er ligeglad, men det er faktisk en ret god ide IKKE at være ligeglad, da det er sur røv at opdatere til Windows 11, for efterfølgende at finde ud af at hverken printer, scanner eller DVD brænder ikke virker på grund af manglende kompabilitet med Windows 11! På samme vis som mainboard og processor skal være Windows 11 kompatibel, skal det nuværende eksterne udstyr også være det for at kunne bruges under Windows 11. Klaus |
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
windows 10 driver er ofte compatibel med windows 11 så der er ingen problemer
|
|
![]() |
|
jb54 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2013 Sted: Hellerup, DK Status: Offline Point: 33 |
Hej Gasolin
4.000 til 5.000 kr.
|
|
Venlig hilsen Jørgen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19745 |
Det er der ingen garanti for……. Klaus
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Jeg måtte opgradere scannerprogrammet for 130 euro for at få scanneren til at virke igen. Canoscan 9000F og Silverfast.
Redigeret af Brixen - 08-April-2023 kl. 16:04 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Til den pris kan du købe en komplet ny computer der rigeligt dækker dit brugsmønster. For øvrigt - har din 10-12 år gamle strømforsyning de rigtige stiforbindelser til et nyt mainboard? Min 6-7 år gamle computer har IKKE de rigtige stik. Har lige været øvelsen igennem, da knægten sved processor og mainboard af i sin pc og måtte købe nyt. Klaus
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
Hvis strømforsyningen er 10-12 gammel skal den også skiftes ud
|
|
![]() |
|
jb54 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2013 Sted: Hellerup, DK Status: Offline Point: 33 |
Hej Klaus
Tak for indlæg.
|
|
Venlig hilsen Jørgen
|
|
![]() |
|
Hej Gasolin
Jeg ved ikke hvor gammel strømforsyningen er, men det burde jeg kunne finde ud af. Hvís det ikke er for megen ulejlighed, kan du måske foreslå en strømforsyning, måske omdrejningsstyret at motherboard.
|
|
Venlig hilsen Jørgen
|
|
![]() |
|
kommer and på hvor meget de andre komponenter du vil opgradere må koste
|
|
![]() |
|
Den er nok lige så gammel som din computer…… Igen: vent nu bare stille og roligt. Det eneste du måske kan genbruge er dit kabinet. Sælg det hele som en komplet computer og køb en ny. Du behøves hverken 600 eller 800W strømforsyning, ej heller en kraftig computer. Køb en lille lydløs computer i stedet. Klaus
|
|
![]() |
|
Hej Gasolin
Jeg skrev tidlige på din forespørgsel, 4.000 til 5.000 kr. men det betyder ikke det skal bruges. Jeg kan ikke finde kvitteringen for strømforsyningen, men jeg har en vejledning der er dateret 2013.
|
|
Venlig hilsen Jørgen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |