recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af stuen.. Fladskærm, Afspiller mm..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpgradering af stuen.. Fladskærm, Afspiller mm..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yepher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Opgradering af stuen.. Fladskærm, Afspiller mm..
    Sendt: 06-Maj-2011 kl. 12:49
Hej, 

Jeg skal nu flytte fra studielejlighed op i en lidt nyere og dyrer lejlighed.. Har tænkt mig at give tv og anlægget samme opdatering.. Har i den anledning brug for nogle kyndige råd! :)

Pt bruger jeg min Mac som afspiller af dvd film og mkv-filer, som jeg så tilslutter mit Panasonic PX80 på gammeldagsvis da Apple ikke er overbevist om at HDMI er vejen frem endnu.. Thumbs Down

Jeg søger en lidt mere køn og knap så klodset afspiller - den skal altså kunne afspille MKV film fra en harddisk via usb stik... Tænkte selv på en PS3 - Men den kan ikke håndtere mkv filer vel? 

Overvejelserne går også på at smide mit 42" Panasonic PX80 i soveværelset og købe et nyt større tv, er på ingen måder til 3D. Så vil "bare" ha' et smukt tv og billedet mæssigt som minimum på niveau med mit nuværende, det behøves altså ikke være Panasonic - nogen råd her? :)

Det nye Panasonic VC30 er super lækkert men 16k er nok lige i overkanten af hvad jeg vil kaste efter et tv - tænkte på noget i prisklassen 6k til 10k...

Overvejer også et nyt anlæg på trods af at jeg enig er ganske tilfreds lydmæssigt med mit Harman Kardon - er bare træt at af jeg valgte farven grå... Så tænkte på en billig gør-det-selv løsning og spray male skidtet sort?

...Er jeg for meget Jørgen Clevin her.... 

Og endelig kommer tv møblet til forstærker, afspiller, harddisk og center højtaleren - nogen gode råd her.. Indretningen skal være minimalistisk/ mørk og tænkte på at gemme så meget væk så muligt..

På forhånd tak drenge! :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu