|
Opgradering af sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2016 kl. 19:27 |
Hej, har gået med tanken om at opgraderer mine højttalere, men tror nu jeg nøjes med opgradering af min sub, som pt. er en XTZ 10.16. Enten skal jeg tilføje en ekstra 10.17 (eller 12.17) eller også skal jeg gå "all-in" og købe en Velodyne spl-1200 ultra og så sælge min XTZ. Men hvad vil jeg umiddelbart få mest ud af. En ekstra XTZ er klart billigst med en pris på 4-4500 mod 13000 for en Velodyne.
Det skal spille i en stue på ca. 60 kvm. Min reciever er en Yamaha 3030, som har udgang til 2 subs /Thomas |
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er rigtigt mange lydmæssige fordele ved to subs, så min stemme går til at tilføje en ekstra sub.
|
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dumb: ved ikke om der stadig er lidt liv i denne tråd, hvad blev din beslutning xtz ellervelodyne? Og hvad var din erfaring?
|
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |