recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af Surround-receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering af Surround-receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opgradering af Surround-receiver
    Sendt: 16-Marts-2016 kl. 10:34
Hejsa.

Overvejer at skifte min efterhånden trofaste og gamle Sony Str-dh500 ud med noget større.
Gerne noget med noget mere trækkraft - så hvis jeg skulle opgradere mine højtalere (focal-fælleskøb) at den kan trække dem.

Mit budget siger mig at jeg skal kigge brugt, men da jeg ikke har den store erfaring med hvilke mærke der er gode/dårlige og hvor stor den helst skal være - håber jeg at I kan komme med nogle forslag.

Mit budget ligger på omkring 2000-3000kr og den vil mest blive brugt til blu-ray (fra ps3) og selvfølgelig ps3-spil, tv og Appletv.

Til top
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 16:38
Nå overvejer at "sprænge" budgettet lidt, og hoppe på et tilbud på en Pioneer VSX-930 til 3.5k

Er det en I kender noget til og kan anbefale?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu