|
Opgradering af Surround-receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2016 kl. 10:34 |
Hejsa.
Overvejer at skifte min efterhånden trofaste og gamle Sony Str-dh500 ud med noget større. Gerne noget med noget mere trækkraft - så hvis jeg skulle opgradere mine højtalere (focal-fælleskøb) at den kan trække dem. Mit budget siger mig at jeg skal kigge brugt, men da jeg ikke har den store erfaring med hvilke mærke der er gode/dårlige og hvor stor den helst skal være - håber jeg at I kan komme med nogle forslag. Mit budget ligger på omkring 2000-3000kr og den vil mest blive brugt til blu-ray (fra ps3) og selvfølgelig ps3-spil, tv og Appletv. |
|
![]() |
|
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå overvejer at "sprænge" budgettet lidt, og hoppe på et tilbud på en Pioneer VSX-930 til 3.5k
Er det en I kender noget til og kan anbefale? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |