recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af TDC TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpgradering af TDC TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Emne: Opgradering af TDC TV
    Sendt: 16-Juli-2009 kl. 15:01

Så fik man lige denne mail fra TDC. Må vel betegnes som en rigtig god nyhed, men ærgerligt at tingene altid trækker sådan i langdrag... Jeg glæder mig til HD-kanalerne kommer og jeg glæder mig til at kunne optage og vise optagelser på alle mine tv - men jeg vil have det NU! :-)

Vi opgraderer dit tv

Snart kan dit tv fra TDC endnu mere

For tiden opgraderer vi den platform, som leverer dit tv-produkt fra TDC. Når opgraderingen er færdig, er vi klar med nye, spændende funktioner, der vil gøre din tv-løsning fra TDC endnu bedre. Bl.a. vil kunder med Plus-abonnement og Multiroom få mulighed for at:

  • Optage fra alle fjernsyn i huset
  • Se optaget tv på alle tilsluttede fjernsyn med digitalmodtager - f.eks. se optaget tv i stuen og i børneværelset på samme tid
  • Gense dine optagelser fra alle tv i huset - f.eks. se starten af en optaget udsendelse i stuen og se slutningen i soveværelset.

Arbejdet på tv-platformen er planlagt til at ske i dagtimerne samt om natten, men kan i nogle tilfælde medføre korte afbrydelser i tv-signalet. Opgraderingen udføres frem til oktober 2009, og den nye funktionalitet forventes lanceret i starten af 2010.

tdc.dk/support kan du altid finde svar på række spørgsmål og finde gode tips og tricks til dit tv fra TDC. Vi beklager eventuelle gener under opgraderingen. Til gengæld tør vi godt love, at der noget at glæde sig til.

Med venlig hilsen

TDC



Redigeret af Marco - 16-Juli-2009 kl. 15:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu