|
Opgradering fra B&O |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det vil være en opgradering, men de har behov for en subwoofer for at få nok bund. De har dog ikke samme fordel af spredning af diskanten, som BL3 har. Jeg har dog selv et sæt 8000'ere og kønnere højttaler mener jeg ikke eksisterer.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
|
Tror jeg går på jagt efter et par beolab 8000.Jeg har et bud på 7000 kr. for en model 2006.
På sigt kan jeg så nappe en subwoofer
![]() Tak for hjælpen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Beolab 8000 er en flot højttaler.
Så er det vidst også det, vellydende har jeg aldrig fundet dem - men flotte er de. Klaus |
||
![]() |
||
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
|
Mener du ikke det er en opgradering? Hvis ikke nu så måske med en subwoofer senere?
Anders
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Det er en klar opgradering fra det du har nu!
Klaus |
||
![]() |
||
|
Tjek
![]() Jeg har læst at de har deres udfordringer med deres bas. Men det kan jo løses på sigt med lidt hjælp fre en sub også er de bare virkelig flotte.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Det er nu slet ikke så svært at parre en almindelig aktiv sub med et par Beolab. Det splitterkabel der skal bruges mellem fx Beolab 3 og fx Beolab 11, kan man sådanset bare splitte op og lodde et almindelige RCA-kabler på, som man så stikker i sub'en. Det er sådan set det samme du gør, når du kobler en Beolab sub på enhver Beolab højttaler i stedet for en dedikeret sub udgang.
Beolab 3500 er en Masterlink højttaler. Den kan ikke bruge Powerlink (DIN stik) Kan dog ikke huske, om 9300 har Masterlink..
|
||
![]() |
||
|
Takker. Det er noteret:)
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Kiggede lige lidt på din model. Den har forgængeren som hedder Master Control Link, men der findes en konverter til Master Link: http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=411
Men det er kun aktuelt, hvis du absolut vil have en Beolab 3500, hvilket jeg, ligesom de andre, vil fraråde. Den fungerer altså bedst som køkkenhøjttaler og ikke som primær lydkilde.
|
||
![]() |
||
|
Tak for dit råd. Min tanke er at købe et par beolab 8000 mk2 og sætte dem sammen med min beomaster 9300. Det giver vel ingen problemer. Skal jeg ikke bare benytte et masterlink kabel?
|
||
![]() |
||
|
Nej, det er et Powerlink du skal bruge. Det med DIN stik i enderne. Masterlink er det store brede kabel.
|
||
![]() |
||
|
Takker
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |