|
Opgradering fra B&O |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yes, den har jeg skam styr på. Jeg har en non-B&O sat til mine BL8000. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
Er det et powerlink mk2 eller mk 3 jeg skal benytte?
Mit setup bliver beomaster 9300 og 2 stk. beolab 8000 mk2. Hvor vil I anbefale at købe kabler?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Spørg lige for en god ordens skyld brugeren Peter Pan, han har helt styr på det. Men vil mene du skal gå efter mk3 kabler. Mener eneste forskel på mk2 og mk3 er skærmningen, som er meget bedre på mk3. Og så er det selvfølgelig den man skal gå efter.
|
|
![]() |
|
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
Hej igen
Jeg er ved at handle et par beolab 8000. Sælger kan ikke finde serienummeret og er lidt usikker på hvor gammel den er. Jeg vil rigtig gerne købe et par beolab 8000 mk2 og ikke en mk 1. Hvis han ikke kan finde serienummeret hvordan kan man så kende forskel?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Hvordan man finder serienummer:
http://archivedforum.beoworld.org/forums/t/12813.aspx "Depress the socket unit as if your intend to connect the speaker.This releases the plug block and the serial number is on the side of this hinged plastic part" Klaus |
|
![]() |
|
Hej Klaus
Sælger kan stadig ikke finde nummeret
![]() |
|
![]() |
|
Hej igen
Hvad er forskellen på beolab 8000 mk2 og mk3 og hvordan kan man kende forskel på dem? Den model jeg kigger på har en lille rød lysende diode på fronten nede i bunden. Har hørt, at hvis der står pull på bagklappen er det en mk3. På en mk.2 skulle der stå push Hvornår skiftede man modellen fra mk2 til mk3? Jeg har været inde på beoworld ![]() |
|
![]() |
|
Hej
Har lige haft et sæt beolab 8000 er på prøve. En pæn højtaler som nok fyldte mere end jeg havde håbet på:( så de er nu på vej retur. Med det sagt må jeg tilslutte mig koret om at de mangler bas.
|
|
![]() |
|
Hej
Ved I hvor man kan købe alu kabelskjuler med et t-stykke?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |