|
opgradering HDMI receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eivind Olsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2016 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2016 kl. 10:38 |
Hej
I forbindelse med at min projektor blev syg har jeg købt en ny :-) med full HD Min surround receiver er en ældre Denon 2105 - er egentlig fint tilfreds med lyden i surround til film (men i stereo lyder den ikke så godt) bruger den kun til film. Setup er en form for 5.1 - da baghøjttalerne er bipolare. Sub er en aktiv 200Watt med 2x8" Pt bruger jeg en Apple3 med optisk ud til denon'en og med HDMI til projektoren. Dette kører sådan set fint - men hvis jeg nu vil have apple tv4 eller lign der kan streame bedre og eller flere udbydere (og vel og mærke med surround lyd) så er der nok ikke nogen vej uden om en receiver med HDMI ind/ud. Hvad er anbefalingerne ? Er det bedst at købe en ældre receiver (fx en pioneer LX ) eller er der noget vundet ved en nyere model ? jeg kommer nok aldrig til at køre 4K. Eivind |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kender jeg ikke Denon'en eller ved hvor gammel den er, men hvis du ikke mener den dækker dit behov så er der masser af fine brugte receivere til salg som sikkert enkelt kan opgradere dit setup uden det koster en formue.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |