|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Det er "alt det udenom" kan nu godt installere XP det er i sig selv nemt, men hvad med alle de programmer, billeder osv. man har på disken? Redigeret af Boogie - 05-November-2007 kl. 08:11 |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Rettet ovenstående notat! |
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Hvis du kan lide at spille FarCry, vil du elske at spille Crysis som er Recommended system requirements:CPU: Intel Core 2 Duo 2.2GHz, or AMD Athlon 64 X2 4400+RAM: 2 GB RAM Grafik: GeForce 8800 GTS 640 MB, or similar. Så vent til du har pengene og lav en opgradering som spawn foreslår.
I mellemtiden kan du prøve demoen og blive hooked.
![]() Ps. der er lige kommet nye 8800gt kort med ny gpu (g92/65nm), så hvis du køber sådan et, så sørg for at få et af de nye, de kan købes for under 2000,-. Og de er lige så hurtige som de "gamle" 8800gts.
Her er et til 1507,- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403726 Redigeret af como - 05-November-2007 kl. 09:52 |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Et par sidespørgsmål:
Findes der nogen benchmarking tests hvor man kan se forskellen på f.eks Core 2 duo i forhold til de gamle Pentium 4. Jeg læste et sted at clockfrekvensen ikke har det store at sige ved Core 2 duo; hvordan kan det være. Findes der i øvrigt benchmarking tests angående de forskellige Core 2 duo processorer indbyrdes? |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Kig på Anandtech. De har flere CPU tests hvor du kan se det. Clock frekvensen har selvfølgelig noget at sige. Du kan godt gå ud fra at en højere clock er bedre når du sammenligner Core 2 Duo processorer. Men du kan ikke sammenligne clock hastigheder på P4 og C2D fordi C2D er to kerner i en CPU og har en væsentlig anderledes arkitektur som gør at de kan arbejde hurtigere ved lavere clock hastigheder end før. Jeg kan også se at du har tænkt dig at købe 4 GB RAM. Du skal lige være opmærksom på at 32bit styresystemer understøtter max 4GB RAM og det er inklusiv RAM på grafikkort, lydkort og diverse. Så med 32bit XP kommer du kun til at kunne bruge ca. 3.5GB af de 4GB. |
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Det kan godt være du ska reinstall windows hvis du skifter CPU, det har jeg da været ude for ihvertfald hvor computeren ikke vil starte windows efter jeg skiftede min...
|
|
![]() |
|
![]() |
I har nok ret... Jeg venter lidt og opgraderer hele molevitten! Så kan jeg også bruge den gamle HDD som ekstern usb-HDD i en box...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |