recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering(er) af lydanlægget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering(er) af lydanlægget

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ren0_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ren0_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opgradering(er) af lydanlægget
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 16:43
Hej alle sammen..

Vi sigter vel alle efter større og bedre ting her i tilværelsen, og i denne omgang er det anlægget derhjemme jeg mener kunne trænge til en opgradering! Big smile Det består p.t. af en Denon 1911 receiver samt 2 x Dali Concept 6'ere (ca. 1 år gammelt mener jeg).

Jeg overvejer, ihvertfald i teorien, at skifte til en Pioneer VSX-919AH (Brugt set til 2.500 - men hvis man kunne presse prisen lidt?) og et sæt Audiovector K3 super (demo sæt set til 5.000) eller hvis pengepungen rækker evt. K3 Sign'erne. Fronterne må dog helst ikke blive for brede da pladsen er kniben!

- I en anden boldgade har jeg evt. tænkt noget System Audio Mantra 30 - eller evt. System Audio Saxo 30.

Er det en sammensætning I kan se for jer - eller er det lidt noget snavs? Shocked

Et andet spørgsmål er vel også hvad jeg evt. kan sælge det "gamle" udstyr for?

Mvh.


Redigeret af Ren0_ - 29-Februar-2012 kl. 21:00
- Commitment is the only way to succes.
Til top
Bruger udmeldt 45 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-Februar-2010
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 22:19
jeg tror måske du skulle se efter audiovectors M3 istedet for k3 - du får sååå meget mere for de par hundrede mere du kyler efter dem!! :o
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 18:16
Nu har du godt nok valgt at lukke tråden, så men du skal i hvert fald ALDRIG give 2500 for den forstærker. Deres 2011 model kaldet 921 koster det samme fra ny, og er tit på tilbud til 2000. Så den sælger der prøver da virkelig at tage folk i røven.
Til top
Ren0_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ren0_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 11:53
Hey begge to! Jaeh grunden til jeg "lukkede" den var dels fordi der ikke rigtig var så meget respons (tråden er måske også lidt kedelig? :-P ) og så fik jeg snakkede det igennem med en kammerat der har hjulpet lidt.

Og angående højtalerne så er den modtaget - det samme med Pioneer'eren! Tusinde tak begge to =D Jeg fandt også ud af man kunne få 921'eren til 2600.- fra ny, så den skal da nok ned i 1500.- før jeg kan overbevises ;-)

Anyways så har jeg også overvejet at beholde min Denon 1911, fordi der ikke er det ikke er den helt vilde opgradering efter hvad jeg har læst på nettet. Noget helt andet er at jeg også har set på nogle System Audio Mantra 60'er og 30'er, som jeg ihvertfald synes ser rigtig godt ud; så mangler jeg jo bare at høre dem spille ;) (Så må jeg jo se om jeg kan låne et sæt med hjem og høre dem på min Denon; om den kan lave noget ordentlig lyd med dem) - Men det bliver desværre ikke lige i den nærmeste fremtid. 
- Commitment is the only way to succes.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu