recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ophæng af TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ophæng af TV

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 13:17
Hej.

Nederst på billedet findes 3 rækker udluftnings huller.
Lige til højre for de venstre
og lige til venstre for de højre findes 2 runde huller.

Jeg tror at disse 2 huller flugter med monterings hullerns foroven.

Passer det ikke med, at disse 4 huller tilsammen passer til et Vesa 400x400 beslag?

Hilsen Carsten.

Til top
cukdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cukdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 07:23
Har lige fået taget et billeder lige bagfra. 

Der er intet bag foden, og de små hulder er skruer der holdet tvet sammen.

så der er kun de to store hulder i toppen. 

Så det er nok deres wireophæng der skal bruges, jeg kan bare ikke se hvordan det skal gøres fast på tvet. 

Noget der har monteret det, som har erfaringer på dette område ?

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af cukdk cukdk skrev:

Har lige fået taget et billeder lige bagfra. 

Der er intet bag foden, og de små hulder er skruer der holdet tvet sammen.

så der er kun de to store hulder i toppen. 

Så det er nok deres wireophæng der skal bruges, jeg kan bare ikke se hvordan det skal gøres fast på tvet. 

Noget der har monteret det, som har erfaringer på dette område ?

Underligt, der er ikke det der ligner Vesa standard huller, som er angivet i deres tekniske specifikation.

Og med power netledning der stikker så langt bagud (set på billede i første indlæg) stemmer det heller ikke med at det er egnet til wire ophæng.
Det kommer til at hænge skævt pga. ledning, med mindre ophæng er med stor afstand til væg.  Confused

Umiddelbart vil jeg sige det kun er beregnet til at stå på fod, eller at det er et meget specielt beslag der skal skrues fast hvor fod er monteret. 

Så ring til Samsung support og spørg hvad de har tænkt sig. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:01

Når man ser på hvordan Vire ophænget monteres, så er det i de 2 øverste huller, nederst på TVet monteres 2 bøjle fødder som får det til at vinkle lidt opad, således at der er plads til at kablerne kan være der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Når man ser på hvordan Vire ophænget monteres, så er det i de 2 øverste huller,

Det er vist forstået.
Men hvis du ser på billederne, så er der intet gevind i de øverste huller - ej heller dækkapper, som kan fjernes. Så er det lidt svært at montere noget som helst.

Jeg tror ikke på, at dette TV kan væghænges...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:28
Hvordan sidder hdmi stik? Bagudvendt? Nej jeg tror heller ikke ophæng er muligt.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:38

Her ses det hvordan det gøres.

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/accessories/tv-accessories/WMN3000BX/XC

Kan ikke få linket til at virke.

Redigeret af Radiomanden - 01-Marts-2016 kl. 10:39
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:44

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/accessories/tv-accessories/WMN3000BX/XC

Det kan jeg, men passer det på fjernsynet?

Klaus

Redigeret af KlausDM - 01-Marts-2016 kl. 10:46
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det kan jeg, men passer det på fjernsynet?

Klaus

Copy/paste Klaus - og ellers hér:

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:50

Vil du ikke forstå billederne? Der er IKKE noget gevind, hvor wiren kan monteres!

M.v.h.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:59

Det fremgår ikke om det er med skruer, eller om det er på anden vis det sættes fast.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 11:04

Det fremgår ikke om det er med skruer, eller om det er på anden vis det sættes fast.

Det viser den Samsung youtube-video der tidligere er linket til. Ligeledes vises det på diverse Samsung sider...

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu