|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() Sendt: 23-Juni-2007 kl. 14:02 |
|
Jeg håber på at skulle have det nye Philips 37PF9732, som jo har Ambilight. Men for at få glæde af Ambilight, er det så en nødvendighed at TVet monteres på væggen eller kan man også drage nytte af det hvis bare står på foden? Væggen bag er hvid. |
||
![]() |
||
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
Ingen der kan svare på dette? :( Den væg TVet skal stå ved har jeg tidligere erfaret ikke er så vildt stærk.. det er noget letbeton af en art. Jeg havde nogle hylder med skjulte beslag monteret på den for nogle år siden, men de begyndte rimelig hurtigt at hælde. Så jeg vil helst have TVet stående på fod, men hvis hele ambilight-effekten forsvinder så er det jo mindre fedt. |
||
![]() |
||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
jeg TROR ikke at effekten forsvinder, men den aftager givetvis lidt.
Om den kan tåle at hænge på væggen. Det vil jeg TRO. Herinde har folk hængt deres fladskærme op på gipsvægge, hvilket må være af mindre stabilt materiale end letbeton. Det handler om at få nogle store skruer/rawpluks også ellers få fat i en bekendt, der har skruet hænderne ordenligt på. Hvis du er meget nervøs og gerne vil det have op at hænge kan du forsikre det i hoved og røv på edbforsikring.dk |
||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
|
Jeg har mit Tv stående på foden. Ambilight virker fortrinligt. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, det lyder godt. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Du kan hænge sådan et lille tv op i næsten hvad som helst-det er et spørgsmål om at bruge de rigtige ploughs og skruer Forklar dem i dit lokale byggemarked hvilken væg det drejer sig om(multiplade etc.),og de finder hvad du skal bruge. En FLADSKÆRM skal da op på væggen.......come on.. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe :). Den ville jo se bedst ud monteret på væggen, men efter jeg har haft de hylder oppe er jeg bare usikker på om væggen er stærk nok. Jeg ved ikke hvad væggen er lavet af, men gætter på noget letbeton. Så det er jo lidt svært at bede om plugs m.v. til en væg jeg ikke aner hvad består af :( |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |