|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
På PV60 er der ingen problemer med scart (ikke med mine, ihvertfald), men mine 2 HDMI stik måtte have "vinkler" (kan købes hos bl.a. AV-Connection), for at undgå at de knækkede. Virker fint. @jcoop - jeg ved ikke om det betyder noget. Redigeret af zaboom - 27-Februar-2008 kl. 12:30 |
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Ser ret godt ud, men ser også meget spinkelt ud. Dog meget fikst og kæreste-venligt!!! (ser ikke ud af meget)... Ingen problemer med ledningerne bagpå eller? Skal du have det ned fra væggen, hvis du skal skifte rundt på et par scart-stik eller andet omme bag på?
|
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Ingen problemer med kablerne, andet end når de skal hives ud og sættes i igen Det skal ned hver gang, men gør man det rigtigt i starten er det jo ikke noget problem. Hvor tit skifter man kabler..? |
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ikke tit man skifter kablerne, det har du ret i! Desuden ser det ud til, at det er nemt at tage ned, hvis det bliver nødvendigt. Tak for tippet.... |
||
![]() |
||
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Dvs. i har afskrevet det helt flade VESA beslag?
|
||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror jeg satser på det her. Ser fint ud - og til mit behov passer det bedre end beslaget fra H. Nyborg - da jeg syntes det ser meget massivt ud, når man ser tv+ophæng fra siden. Det gør vi ret tit hjemme hos os, da man skal forbi den væg, hvor tv'et hænger (snart), hver gang man skal ind og ud af stuen. Derfor foretrækker jeg det her, som ser lidt mere fikst ud. Så håber jeg bare det holder |
||
![]() |
||
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
men det andet fra Harald er jo lidt tyndere. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge...
|
||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||
![]() |
||
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Jeg hiver lige et gammelt topic op igen.
Jeg kunne godt tænke mig at hører status fra dem som har det fikse vægbeslag fra Multibrackets? det hvor tv´et kun hænger 3 cm fra væggen. Hvordan ser det ud mht. varme? Jeg blev selv ejer af et lækkert 37PX80 i går og vil gerne have det op at hænge. Det som flere bruger fra Harald Nyborg synes jeg er for stort så det lille fra Multibrackets vil være oplagt for mit vedkommende. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan gik det med dit beslag? Går det an med varmeudviklingen? Jakob :-) |
||
![]() |
||
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Det går bare der ud af. Ingen problemer med at varme overhovedet og beslaget er virkelig fedt. Har haft mit oppe og hænge i et par mdr. og tvet har været tændt stort set hver dag og nogle dage mange timer i træk og der har ikke været problemer med varme overhovedet. |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Hvilket beslag er der helt præcist tale om - har samme tv |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Har et Harald-nyborg beslag som bærer et 42px80 og det funger fint. Syntes ikke det ser voldsomt ud.
Samtidig er det nemt og hurtigt at komme op bag tvet når man skal sætte lidt ledninger i da det kan tippes godt op. Samtidig er det jo rart det kan tippes ned så det passer til synsfeltet når man ligger i sengen. ![]() ![]() Redigeret af RuneH - 11-Maj-2009 kl. 09:52 |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |