|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
wolle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2005 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Så fik jeg købt en arm.
SMS WM 3d fra Hi-Fi klubben til 1500,- MEGET lækker! Hænger solidt og lækker at bruge! Jeg anbefaler den varmt! |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|
Du skriver jo lige ovenfor, at det er et Prosonic. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
claros ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Nu kan jeg kun finde WH modellen på HFK´s hjemmeside og den koster kr. 2.999 Kan ikke finde den arm nogen steder til den pris, så det vil være meget interessant hvis du har nærmere oplysninger... |
||
![]() |
||
Tvilling25 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej Don Pedro. Jeg har brug for et vægophæng til et Panasonic TX-32LX600. Har fundet et Omnimount, men kan ikke finde en forhandler i Danmark. Kan det passe? Kan en garvet bruger som dig hjælpe? Med venlig hilsen Tvilling25 |
||
![]() |
||
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
|
Morten: Du skal være opmærksom på at VESA skruehullerne sidder 800 : 200. Det betyder at hvis du skal bruge disse (og det bør du), så skal du finde et ophæng der kan tage 80 cm i bredden! Det gør B-tech 8422 forhandlet hos TC. Og hvorfor bør du bruge de huller og ikke de andre der sidder med mindre afstand? Det er fordi Phillips TV kommer med 4 skuer med dertilhørende "spacers" på omkring 4 cm (fordi at alle selvstændige lyd ind og udgange er direkte på bagsiden af TV'et Jeg købte først Vogel EWF6305 fordi det på deres egen hjemmeside anbefalede denne til TV'et. Det er så efter min mening forkert, men alt kan jo lade sig gøre, men gør dig selv den tjeneste at kigge på B-tech løsningen eller en anden "ægte" 800 : 200 VESA ophæng for med de spacers skal skruen være kraftig og hullet skal kunne klare presset af spaceren. Vh, Mikkel
|
||
![]() |
||
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
Når nu man (som jeg planlægger at gøre) køber sådan et 42" Panasonic PV60 og skal bruge et ophæng der bare sørger at skærmen bliver på væggen og ikke andet, hvilket ophæng skal man så vælge ? - Jeg kunne helst tænke mig et så billigt som muligt :)
|
||
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Jasper så gør du ligesom jeg. Du kører ind til den nærmeste Harald Nyborg
og køber deres LCD/Plasma ophæng til 249,-. Når du så kommer hjem og pakker op så vil du blive overrasket over hvor meget der følger med, og du vil juble over, at skruerne passer direkte i dit PV60. Har du gipsvæg har du forinden købe de rette skruer. Har du træ bruger du dem der følger med og har du beton eller andet tager du chancen som nogle herinde har gjort og bruger ligeledes det der følger med. Når det så hænger i vater og du har fået ryddet op, så kigger du på din bon fra Harald Nyborg og undrer dig over hvorfor det ikke var dyrere... ;) |
||
![]() |
||
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
Se det var lige nøjagtigt sådan noget jeg ville have at vide - Når Tv'et bare skal hænge så er der godt nok nogen der spinder guld på at sælge lidt bøjet jern for 1000 kr. eller mere :) |
||
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Ingen tvivl om de Vogel beslag og deslige er lækre.. men skal det bare hænge som mit (og dit), så ser jeg absolut ingen grund til at flotte sig.
|
||
![]() |
||
van the man ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
jeg glæder mig osse stort over at have sparet mange penge på modellen fra H N........og pudsigt nok så tror jeg faktisk ikke man kan se det på billedet når tvet er tændt |
||
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital. rotel ra 985 bx. marantz cd 63 ki signature. Sony RDR-HX750B avance dana |
||
![]() |
||
![]() |
|
[/QUOTE] jeg glæder mig osse stort over at have sparet mange penge på modellen fra H N........og pudsigt nok så tror jeg faktisk ikke man kan se det på billedet når tvet er tændt [/QUOTE] Ha ha nej det tror jeg du har ret i - men glæder mig til at prøve det i praksis når jeg får min skærm fra TC (forhåbentligt i denne uge) |
||
||
benj0219 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|
Havde oprindeligt købt Haralds Nyborgs beslag, men fandt at fjernsynet hang for langt ude fra væggen. Har i stedet købt Vogels vfw 065 til 500 kr inkl. porto. Jeg syntes at de 250 kr ekstra er godt givet ud. Fjernsynet kommer godt 5 cm tættere på væggen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |