|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Er det ikke 7cm der står i manualen der skal være i friluft? Med de 9cm jeg har på mit Harald (som jeg lige husker målet) så er der ikke "råd" til at skære 5cm af...
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl |
||
![]() |
||
hedy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
|
Har lige købt samme arm hos HiFi klubben (1500,-). Kan i sige om det er stabilt. Man sætter 2 skinner på bagsiden af sit TV for derefter at "hænge" det op på pladen. Det ser ud som om det så er det eneste der holder skærmen oppe. Skulle det virkelig kunne holde max 30 Kg. Redigeret af hedy - 15-Februar-2007 kl. 12:57 |
||
![]() |
||
Liem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
i den nye reklame fra xl byg er der nogle rimelig billige tv ophæng vis nogle er interesseret.
|
||
![]() |
||
laudrup10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Til alle jer der ejer pio 427 Hvilket ophæng bruger i? Er i glad for det? |
||
![]() |
||
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Det ophæng der hedder SMS 3D WM, er det ikke det samme som det her?? http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=57846 Samme producent og ligner hinanden på en prik - også specifikationsmæssigt. Dog er det en del billigere. |
||
Venlig hilsen
Daniel |
||
![]() |
||
mamut5 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Hejsa Alle jeg har lige fået bestil mig et lækkert Sharp LC42XD1E, og vil lige spørge jer til råds ang et vægbeslag. kan i anbefale et. vil Hralad nybordg modellen passe til dette TV, og har det egentlig "tilt"fuktion. på forhånd mange tak |
||
![]() |
||
Steen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Ophænget i Harald Nyborg passer det også godt til et Toshiba 32 WL 66 ZS?
|
||
![]() |
||
van the man ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
det er et universal så ja jeg tror det passer til toshiba osse
![]() |
||
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital. rotel ra 985 bx. marantz cd 63 ki signature. Sony RDR-HX750B avance dana |
||
![]() |
||
tbonde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
hej.
Nogen der lige ved hvilken VESA standard LE-32M71B overholder, og om Vogels 6325 passer til det? |
||
![]() |
||
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Jeg får et 42" px indenfor den nærmeste tid, og vil høre hvilket ophæng i vil anbefale til dette TV. Kan man få et hvor man hvor skærmen kommer helt tæt på væggen (hvor meget luft skal der egentlig være), og hvor det samdig kan vinkles een 45grader til siden ca. ?? Har set nogen beslag også kan vinkles lidt op pg ned, kan et plasma tv klare det??
tak for hjælpen.. |
||
![]() |
||
jacobbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
Skal også have et Pana 42" px70 og skl bruge et beslag gerne med tilt, samt det skal sidde tæt på væggen, er der nogle der kender nogle billige alternativer til de dyre mærker.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |