recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ophæng til fladskærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOphæng til fladskærme

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2007 kl. 15:45

Hej Steen

Der står inde på Vogels hjemmeside, at du skal bruge et Sony service kit 02 så jeg tror ikke på at den passer til.

Jeg har fundet et omnimount beslag der helt sikkert passer på.

http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=758&sub=220& amp;page=1

Har godt nok søgt på KDL46S3000, men jeg tror bestemt der er tale om det samme tv. S bruges i USA og D her hjemme. Men den er der gerne en der lige må følge op på. Så jeg ikke bilder Steen noget ind.

Hilsen Don P.
Til top
SteJen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2007 kl. 15:55
Hej Don Pedro,

Tak, jeg kigger på Omnimount. Hvor på Vogels hjemmeside fandt du det om Sony servicekit 02?

Ved du evt. hvad det kit består af?

Mvh.
Steen.

Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2007 kl. 23:04

Hej Steen

Nææ, det ved jeg ikke.

Men du finder det her. http://www.vogels.com/flatscreenfitter.asp

Vælge Sony og der efter model i højre side, dejligt lille værktøj. Omnimount har det samme.

Hilsen Don P.
Til top
Kaktudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2007
Sted: Djursland
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 09:16

Hejsa !

Super nice debat m.h.t. vægbeslag ;-D De ses jo ikke umiddelbart når de er monteret, men har jo en ikke uvæsentlig betydning.

Har ikke kunnet finde en tråd / comment, om Samsungs motoriserede vægophæng (WMN5090AE). Vi overvejer at købe det her i familien, og ved godt det er mange penge, men alligevel... Nice feature. Men er der nogen der har erfaringer / kommentarer til dette beslag ??

På forhånd mange tak.

< =text/>

Do NOT try this at home !!!

- Go to a friends house...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 22:42

Har læst mere om beslaget på nettet (Samsung WMN5090AE ), og er blevet enig med resten af familien om, at det er det beslag vi skal have.

Har kigget på leverandører (bl.a. Hifipriser.dk), men umiddelbart er der ingen i Danmark der kan levere sådan et beslag før om tidligst en uge..

Så derfor: Er der een eller anden der kender til et sted her i landet, eller måske i Tyskland (gerne Flensborg, da vi skal derned på fredag), hvor dette beslag er lagervare ??

Måske er der een der ved, at den lokale Expert / Merlin / Fona / 2tal ell. lign, har den i butikken, må du / I MEGET gerne skrive det til mig / os

På forhånd tak for hjælpen - ser frem til at høre hvad der kan findes.

< =text/>

Til top
sorensus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Maj-2006
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 11:45
Jeg er meget i tvivl om, hvilket beslag jeg skal vælge til mit samsung 32". Udmiddelbart hælder jeg meget til Vogels VFM 432, som kan fås til ca 1100 http://vogels.com/detail.asp?ISSAID=588&ParentID=31& ChildID=80&PlineId=0 . Nogen erfaringer med det? Alternativt bliver det SMS WM 3D fra hifiklubben til 1500 kr. Er sidstnævnte et bedre valg?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 17:46

Så har vi købt vores motorbeslag. Damn det er nice ! Og vores lokale Expert-butik var til at handle med  Så vi "slap" med 2.995,-

Men har ikke fortrudt det! Er virkeligt et lækkert ophæng, med dreje + tilt-funktion. Vi kan kun anbefale dette ophæng, eller et andet motoriseret ophæng. Dem der vælger et justérbart vægophæng, vil jo gerne flytte tv´et en gang imellem, og her er det nice med motorstyring / fj.betj.

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2007 kl. 09:46

Såvidt jeg har forstået, så kører Samsung motorbeslaget på plads i hvilestilling når man slukker for TV'et, og kan huske sin position fra sidst når man tænder det igen.

Virker dette på alle TV eller skal man have et Samsung??

mvh Christian
Til top
jijodk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2007 kl. 17:09

Hej Har købt et 47" philips LCD er der nogle der kan hjælpe med et godt beslag når VESA krav er MIS-F 600,400 M8, jeg er især i tvivl pga de 8 mm. tykke skruer der skal i om de passer til alle de universal beslag der findes

Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu