|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() Sendt: 30-Marts-2007 kl. 08:05 |
Hej alle. Jeg har fornyligt købt et sharp lc46xd1e lcd tv. Nu vil jeg gerne have det op at hænge. Kan I anbefale et ophæng der ikke er alt for dyrt? Det skal hænge 20-30cm over øjenhøjde. Er dette grund til at købe et ophæng der kan tiltes? håber I kan hjælpe |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Hej Furious XL byggemarked har et super ophæng der kan tiltes pris 369 kr. Min 40" Samsung kom op at hænge. |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
SUPER! det vil jeg lige undersøge nærmere. Havde kigget på dem i hifiklubben men de er sq lidt pebret |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige ringet til xl-byg. De har et ophæng til 329kr der kan klare 70kg. de trælse er bare at jeg bor i aalborg og de har det kun i hjørring afdelingen Har ringet til hifiklubben og deres billigste til mit tv koster 1299kr
Redigeret af furious jt - 30-Marts-2007 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Lidt billigere og lige til døren. http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=376&sub=167& amp;page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |