|
Ophæng til Sony KDL-55Q815BSN |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kkkoustrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2016 kl. 07:26 |
Nu har jeg brugt hele morgen på at søge nettet tyndt, uden et endeligt svar.
Jeg vil gerne have vores Sony KDL-55Q815BSN op at hænge, men syntes ikke jeg kan finde et ophæng som passer. Der er flere som nævner at netop denne model skulle være sværd at få op og hænge - dog ikke hvorfor.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søgefunktionen gav bl.a. dette resultat. Du kan se de øvrige ved at skrive "Sony ophæng" i søgefeltet.
http://forum.recordere.dk/su-wl450-ophng-til-sony-55w805b_topic142970_post1440063.html?KW=Sony+oph%E6ng#1440063 |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Måske lidt oplysninger her du kan bruge: Evt. tage billede(r) af TV's bagside, så vi kan se hvordan monterings huller er placeret? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |