|
Ophængning af Atmos højttaler uden at bore i dem? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2017 kl. 18:33 |
||
Hej
![]() Nogen der har lavet et DIY projekt med at montere Atmos i loft uden at bore i dem. Tænkte på et eller andet smart ophæng der ser godt ud, men kunne godt bruge inspiration. Er ikke selv særlig dygtig til at lave sådan noget, men har nogen der kan hjælpe ![]() Redigeret af hifreak - 12-November-2017 kl. 18:34 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mage højttalere har indbyggede huller til beslag.
Hvilke højttalere er det du skal have op at hænge? Klaus |
|||
![]() |
|||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
||
Hej Klaus
Det er rigtigt. Mine har ikke de såkaldte "thread holes", så det er desværre ikke en mulighed. Redigeret af hifreak - 12-November-2017 kl. 20:19 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
||
Det behøves heller ikke at være "thread holes" (gevind). Mine køkkenhøjttalere har et "nøglehul" til samme formål.
http://dls.se/prodimg/12743-1_prod.jpg Hvilke højttalere er det du vil have hængt op? Jeg har set mange beslag der "klemmer" om højttalerne, fælles for dem er at de langt fra falder i min smag og at jeg så langt hellere ville sætte selvskærende skruer ind bag i højttalerne. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
De skal hænge fra loft og det er Triangle Comete EZ.
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
||
I så fald kunne der måske laves et beslag og monteres med de skruer. Evt. nogle længere skruer og afstandsbøsninger?
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||
Blot en tanke ... måske skulle du overveje andre tag-højttalere?? De virker lidt for fine og store, nærmest totalt overkill, og jeg kan da egentlig godt forstå at du ikke har lyst til at lave huller i dem!
|
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
![]() |
|||
||
Det lyder egentlig ikke så dumt har du en ide til hvordan det kunne laves? så kom gerne med input og links til hvad jeg kunne bruge ![]() |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||
det er de på ingen måder beregnet til. Det vil jeg på det kraftigste fraråde. Med mindre at intentionen er at du selv ...eller børn/kone skal have en højtaler i hovedet , på et givent tidspunkt. |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
||
Måske en opgave for smed/maskinarbejder hvis du ikke er til gør-det-selv håndværk?
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har kun nogle billeder i dårlig opløsning at gå ud fra.
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |