|
Ophængning af væghøjtalere - HJÆLP!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jvt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2013 kl. 02:13 |
Har købt dette surround: http://www.av-connection.com/?PGr=4131&ML=1451
Men det er et helvede at skulle hænge op. Bagpå er der blot en lille tap (som der findes bagpå skifterammer) og jeg kan slet ikke se hvorledes jeg så kan tilte højttalerne nedad. Centerhøjttaleren bliver nødt til at hænge over mit lærrede. Jeg har kigget på alverdens højttalerholdere, men ingen passer. Jeg er ikke meget for at skulle begynde at skrue i dem, er der nogen der kan komme på en løsning? Jesper
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du vil blive ked af at hæve den hængende over lærredet, så en løsning er at tænke en ekstra gang over hvordan den kan komme ned under det. Hvis der er plads til den over lærredet, kunne dette rykkes tilsvarende opad, så der i stedet var plads under lærredet - men nu kender vi jo ikke årsagen til at følte dig tvunget til at sætte den over.
|
|
![]() |
|
jvt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Jeg ville rigtig gerne kunne hænge under, men lærredet hænger på indersiden af en karm foran et stort panoramavindue og er derfor nødt til at hænge over, men nogen forslag til en vinkling?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Det er et fint sæt surround højttalere du har investeret i. Men, men , men, de kræver at blive opsat rigtigt. Alt det der med at tilte er helt forkert. Hvis du ikke kan opsætte disse højttalere rigtigt er det den forkerte investering for dig og du ville være bedre tjent med nogle billigere. Kan du evt. ikke lige poste nogle billeder af din stue så vi kan se om der er en rigtig løsning
Redigeret af Pony65 - 08-August-2013 kl. 12:06 |
|
![]() |
|
Tak, jeg er også meget glade for dem, men de er købt og betalt så det er ikke det der er spørgsmålet. Jeg skal blot have dem hængt op. Men tror ikke der er nogen anden vej end at skrue et beslag i så.
Er der noget man skal huske på der? Jeg vil jo helst ikke ødelægge dem inden de er hængt op.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |