recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oplader og trådløs sensorbar til Wii
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOplader og trådløs sensorbar til Wii

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Luckow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Oplader og trådløs sensorbar til Wii
    Sendt: 21-Januar-2009 kl. 10:30

Jeg er træt af ledningen til sensorbaren, den mindste af ungerne har det med at kravle over den og dermed blive filtret ind i den. :) Så jeg skal have skiftet den ud med en uden ledning. Kan se at der er flere forskellig på markedet. Er der en I kan anbefale mere frem for en anden? Vores spilleafstand er normalt 3-4 meter.

Jeg skal også bruge nogle opladerkits til mine remotes og til Wii Fit'en. Igen nogle I kan anbefale?

Umiddelbart synes jeg at kunne se en ulempe ved en ladestation til remotesene. Nemlig at det vel ikke er muligt at kunne oplade dem med "beskyttelseshandsken" bibeholdt på remoten?

Til top
StockBroker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 10:42
Følger interesseret med i tråden!
Venlig Hilsen
JR
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-August-2007
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 10:47
Du skal være opmærksom på, at der ikke kommer strøm fra Wii'ens USB-porte, når den er i standby.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 11:21

Jeg har en USB oplader, de taber strøm. Jeg har også købt et billigt baterisæt til Wiifit'en men det gik hurtigt død. Her holder alm. batterier længe nok til at jeg bruger dem. Generelt er det vel bare at købe gode genopladelige og en oplader til 220v. Har hørt at SANYO eneloop skulle være rigtig gode (kan sikker findes billigt andre steder).

Ellers har jeg sensorbar jeg kan sende til dig for kr.25,- - bruger den ikke.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu