recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oplader til flere apple enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oplader til flere apple enheder

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 11:40
jeg benytter denne anker med pd
Anker PowerPort 5-Port USB C Ladegerät 60W Wandladegerät, 1-Port mit Power Delivery für MacBook Air 2018, iPad Pro 2018 und 4 PowerIQ Ports für iPhone 11/11 Pro/XR/XS/ X /X/8, Samsung S9/S8 usw. https://www.amazon.de/dp/B072K4TB67/ref=cm_sw_r_cp_api_i_Yo2EDbBZA6Q5A
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 12:20
Jeg har bestilt en Powerport atom PD2 fra Anker, den har 2 stk.USB-C stik så kan lade med 1x60watt eller 2x 30watt. Og det sidst nævnte der er interesant, med et USB-C til Lightning kabel til iPhone og et USB-C til USB-C til iPad Pro så er der sat fart på. Den kan også lade en Mac Book Pro, enten med 60 eller 30watt. Man kan jo så håbe at der snart er en på vej med f.eks. 4 eller 5 porte.

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

https://mackabler.dk/anker-powerport-speed-x5-usb-1232.html

Vil den kune høre det?
Har mulighed for at handle den til en fin pris
Den lader tilsyneladende kun med 10watt iPhone og 12watt til iPad, men vis det er nok så er det vel ok.


Og så skal prisen være under 180 kroner, for at matche den i thansen....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

https://mackabler.dk/anker-powerport-speed-x5-usb-1232.html

Vil den kune høre det?
Har mulighed for at handle den til en fin pris
Den lader tilsyneladende kun med 10watt iPhone og 12watt til iPad, men vis det er nok så er det vel ok.

Men er det ikke maks som de enheder kan tage alligevel?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

https://mackabler.dk/anker-powerport-speed-x5-usb-1232.html

Vil den kune høre det?
Har mulighed for at handle den til en fin pris
Den lader tilsyneladende kun med 10watt iPhone og 12watt til iPad, men vis det er nok så er det vel ok.

Men er det ikke maks som de enheder kan tage alligevel?
Din X og XS Max har mulighed for fast charge med en lader der understøtter PD og et USB-C til lightning kabel. Jeg ved ikke om f.eks en iPad air 2 kan få bare lidt gavn af en strømforsyning større end 12watt  
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 16:03
Lavet lige et charge på min XS 256GB fra 37% til 91% på 39min. Med en Apple 30watts USB-C lader og et lightning kabel
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 18:14
Hvad er det rigtige valg hvis man gerne vil lade iphones, macbook, ipad, huawei og hp computer på den samme?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Hvad er det rigtige valg hvis man gerne vil lade iphones, macbook, ipad, huawei og hp computer på den samme?
Ved desværre ikke hvad din HP kan? Måske den har USB-C/ Thunderbolt?

Men jeg benytter min Mac Book Pro nogle gange som et powerhub 

Dvs. Jeg har laderen i den port på Mac Book Pro og har f.eks. 2 
iPhones og en iPad på de 3 andre porte, mener at begrænsningen er 15watt pr. port. Men da nu en iPhones lader er på 5watt og en alm. iPads lader er på 12watt, så går ladningen jo en helt del hurtigere, i hvertfald på iPhonesSmile

Den MacBook Pro jeg benytter har 4 Thunderbolt porte “USB-C”
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 13:13
@jesperkbh - det kan du ikke - du skal hen og have en voldsom stor strømforsyning. macbook kræver 30Watt,din HP kender vi ikke da du ikke har skrevet modellen, så det kan være alt fra 45 til 85Watt, og dertil kommer telefoner og tabletter.

men kan lave en "ladestation" selv - https://www.ikea.com/dk/da/p/romma-kabelstyringsboks-med-lag-hvid-90289836/ sammen med en stikdåse med x antal stik i, så du kan samle alle strømforsyningerne du har brug for i en og samme kasse. så kan du tage en af ikea's egne 3-4x usb-hub's og smide x antal usb-ladekabler i til de enheder du skal have ladet.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 13:35
Den hp jeg nævner er min arbejdslaptop som er en elitebook. Drømmescenariet er et samlet sted hvor hele famillien incl to teenagere kan lade uden for meget kabelrod
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 13:44
jeg har 2 af de tidligere nævnte anker. Placeret 2 steder i huset.
Her bliver alle telefoner, iPads, ure, batterier, brio toge, kamera, gimbals, fjernbetjeninger, m.m opladet.

Rart at have et/to steder hvor alt opladning sker, samt det sker med en god hastighed.


Redigeret af lahan - 15-September-2019 kl. 13:44
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 22:02
Jeg har denne:


Den er lynende hurtig (80w) oplader en iPhone 8 fra 10% til 80% på 20 min. Den er til den dyre side (80 USD - ca. kr. 500) plus fragt, og det tager lidt tid at får få den hjem, men den er alle pengene og ventetiden værd.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu