Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
baekgaard
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
|
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 10:59 |
nu i taler om pioneer og hakken. Hvad med 5090h?
|
 |
reddie
Junior bruger
Oprettet: 13-April-2008
Point: 29
|
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 11:55 |
så har konen bestemt sig.. vi ender med philips hsc8100 soundbar. den tilfredstiller konens behov og da jeg hørte den kunne den også tilfredsstille mine :-P
synes faktisk den spiller bedre end mange af de normale sæt jeg har hørt. dog måtte jeg forelske mig i et canton 2.1 sæt lyd mæssigt. men både pris og udseende blev stemt ned.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 12:11 |
baekgaard skrev:
nu i taler om pioneer og hakken. Hvad med 5090h? | både min tidligere 5090H og nu 500M, de kører som det skal. samt det bedste billede. en 5090H er stadig en reference skærm.
|
 |
Mr. Pioneer
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 693
|
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 17:20 |
reddie skrev:
så har konen bestemt sig.. vi ender med philips hsc8100
soundbar. den tilfredstiller konens behov og da jeg hørte den kunne den
også tilfredsstille mine :-P
synes faktisk den spiller bedre end mange af de normale sæt jeg har hørt.
dog måtte jeg forelske mig i et canton 2.1 sæt lyd mæssigt. men både pris
og udseende blev stemt ned. |
ja den lyder måske godt da du hørte den i butikken men pas på,
subwooferen har en blæser der kan være temmelig generende.
|
 |
***7***
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Point: 108
|
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 17:23 |
Tja hvorvidt man er til ægte farver og billeder er jo en smagssag, jeg har også flere venner der synes at det er fedt at se fodbold på en skrigende grøn græsplæne.
Men der hvor jeg synes den helt store forskel ligger på f.eks Pana X10 og så Phillips i samme prisklasse er i hvordan billedet tager sig ud når der er bevægelse.
Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på hvordan ansigtet på en person der flytter hovedet ændrer karakter fra meget detaljeret til sovs. Dette er et kæmpeproblem imo, og se fodbold på et ret billigt Pana X10 er en fornøjelse.
|
 |
bibihest
Guld medlem
Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 15:14 |
Vil da lige give en lille historie mere om Fona, jeg netop har været ude for.
Jeg venter jo stadig på det tv jeg gerne vil have udkommer.
Jeg var derfor i Fona for at høre deres pris og hvornår de kunne levere det og efter jeg får prisen, hvilket var dyrere end andre steder, men stadig rimelig, siger manden så, han kunne godt bestille det til mig, men hvis han gjorde det kunne jeg ikke afbestille IGEN.. (stort udtryk på igen)
En historie til den afbestilling skal der også til, da jeg ikke selv synes jeg har været urimelig i den situation. Det var dengang der var fælleskøb på Philips 37" 9731d. Jeg havde netop bestilt tv'et i fona om formiddagen og der kommer så det fælleskøb hvor jeg kan spare et par tusinde. Det vælger jeg at gøre i stedet og går i Fona samme eftermiddag for at afbestille tv'et. Der er lidt brok men de går med til det.
Den afbestilling jeg lavede for 2-3 år siden, ved en anden sælger, fik jeg nu smidt i hovedet igen.
Jeg følte det som meget flabet den måde det blev sagt på og han rodede flere gange i det at han godt kunne bestille, men han gad ikke helt undersøge nogen dato, for jeg havde jo alligevel afbestilt dengang.
Jeg valgte så at gå igen i stedet for, skal nok finde mit tv et andet sted.
|
 |
Lukket bruger 2
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 17:25 |
bibihest skrev:
En historie til den afbestilling skal der også til, da jeg ikke selv synes jeg har været urimelig i den situation. Det var dengang der var fælleskøb på Philips 37" 9731d. Jeg havde netop bestilt tv'et i fona om formiddagen og der kommer så det fælleskøb hvor jeg kan spare et par tusinde. Det vælger jeg at gøre i stedet og går i Fona samme eftermiddag for at afbestille tv'et. Der er lidt brok men de går med til det.
Den afbestilling jeg lavede for 2-3 år siden, ved en anden sælger, fik jeg nu smidt i hovedet igen.
Jeg følte det som meget flabet den måde det blev sagt på og han rodede flere gange i det at han godt kunne bestille, men han gad ikke helt undersøge nogen dato, for jeg havde jo alligevel afbestilt dengang.
|
Håndteringsmetoden kan veldiskuteres, men han er vel egentlig i sin gode ret til at reagerer lidt slumpen på din henvendelse.
Når du foretager en bestilling laver man en mundtlig bindende aftale og kun såfremt forretningen ikke kan leverer i rimelig, så er du i din gode ret til ophæve aftalen. Der er mange der bestiller i flere butikker og handler så der, hvor varen kommer først hjem. Derfor bliver flere butikker skeptiske og det vel med god ret.
Vi er så enige om, at han ikke bør slippe sin fustration over den sidste bestilling løs. Han kan blot nævne at de har ændret praksis og så tage et depositum.
|
 |
bibihest
Guld medlem
Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 17:31 |
#Rasz: Helt enig at jeg ikke burde havde afbestilt dengang, men jeg synes ikke jeg var urimelig. Havde butikken sagt nej dengang havde jeg købt tv'et, men de gik selv med til at afbestille.
Det var egentligt heller ikke så meget det at han sagde det, for han kunne sagtens havde sagt at de ville have depositum som du siger eller lave aftale om at det ikke kan afbestilles, det jeg synes var flabet var den måde han sagde det på midt i butikken.
Synes ikke det var særlig kundemindet uanset hvor sure de så var over at jeg afbestilte dengang.
|
 |