recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oplever I problemer med DR podcast+receiver?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOplever I problemer med DR podcast+receiver?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Emne: Oplever I problemer med DR podcast+receiver?
    Sendt: 12-Maj-2011 kl. 12:34

Er der nogen af jer der oplever problemer med DR's podcast og netværks tilkoblet receiver?

Jeg anvender en Yamaha RXV 1067 tilkoblet internettet. Nogle af DR's podcast virker andre ikke:

Programmer:

Harddisken Ekstra 11-05-05   OK

Harddisken            11-05-11  Nej 

Harddisken Ekstra 11-04-29  OK

Harddisken             11-04-27   Nej

Harddisken             11-04-20   Nej

Harddisken             11-04-19  OK

Harddisken              11-03-09  OK

Krause på Tværs: 

Virker altid

Orientering

Virker aldrig

DR Indefra:

Virker altid

DR Detektor:

Virker altid

Mennesker og Medier:

Virker altid

(De programmer hvor jeg skriver Virker altid, har jeg lige kontroleret de 3 nyeste programmer idag)

Jeg har for et par måneder siden skrevet til DR's webmaster om problemet. De svarede at nu havde de kontrolleret feedene og de var alle ens. Iøvrigt gav de ikke produkt specifik understøttelse.

Jeg mener DR har en lille fejl i deres kodning, af nogle af deres feeds, når nogle programmer virker og andre ikke.

Mvh Erik
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 18:16

Jeg har lige tjekket de ovennævnte programmer igen i de seneste udgaver, og fejlen er der stadig.

Er der nogen med en netværkstilkoblet reciever, og gerne tjekket på andre mærker, der har samme problem?

Mvh Erik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu