|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 06-Februar-2009 kl. 19:27 |
Hej,
jeg har netop sat min computer sammen med Onkyo 606 via HDMI, og onkyo 606 sammen med fjernsyn via HDMI(-out). Billedet og lyden kommer fint frem, men opløsningen er ikke helt som jeg vil ha' den (og lyden er egentlig også lidt lavere?). Der hvor opløsningen passer bedst ind på fjernsynsskærmen, Panasonic px80, er ved opløsningen på computeren sat til 1184x666, og lidt grumset. Ved 1280x720 bliver billeder for stort, og fylder lidt mere end hele skærmen. Kører med 60hz. Jeg skal snart til at se min første x264-film fra computeren, så det ville være fint at kunne se det helt rigtigt --- så hvad skal jeg gøre og hvor skal jeg ændre? Samt hvilket program vil I foreslå mig, at spille mkv-filen med? Mvh, Per Ene Redigeret af Peren - 06-Februar-2009 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
det skal køre 1280x720 50hz.. billedet bliver for stort til skærmen ja, men det kan du slå fra på px80, så det passer, kan ikke lige huske hvad det hedder..
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
overscan... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Peren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Mange tak, det blev det lidt bedre af
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |