|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Runedj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Følgende er klippet fra tråden : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13770& PN=1&TPN=1 Prøv det, det virkede for mig, men det var jo også et andet fjernsyn. Under alle omstændigheder er det meget sandsynligt at du ikke har fundet de menuer selv, da nvidia gemmer dem latterligt langt væk.(Kunne ikke selv finde dem, selv om jeg næsten lige har været inde og pille i dem!)
|
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Der findes ingen løsning. Skærmen understøtter ikke 1:1 på nogen indgange, det bedste man kan gøre er at køre 480P og finde sig i at den klipper lidt af kanten, og dermed startbjælken. Edit: Jeg tænker mig ikke om, følg Rune's løsning, hvadenten du nu gør det med 480P eller 720P, så kan du lave underscan i driveren, så du i det mindste får billedet til at passe i rammen. Redigeret af Otto, TC - 21-Januar-2007 kl. 23:49 |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
#MCenterFreak
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Landberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Men kan jeg så løse problemet hvis jeg kører ned til dig og henter afløseren for mit fjernsyn der kører højere opløsning? Det var nemlig en ting jeg overvejede. |
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Landberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Rune: Tak for det. Det prøver jeg i aften når tiden er til det.
|
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Mnja, både og... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Otto: Så må jeg fluks finde pengene til den nye model. Jeg er totalt ligeglad med hvordan desktop ser ud, da jeg kun skal bruge computeren med mediecenter-softwaren, så desktoppen ryger jeg hurtigt forbi.
Tillæg: Ser DVD kanon ud i 1024x768 eller bliver det et mærkeligt billede, for en DVD er vel "ab fabric" med en lavere opløsning? |
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
![]() |
Runedj: Det var faneme da kanon!!!
Tricket virkede 100 %. Der kom simpelthen nogle pile frem og så var det bare at trække frem og tilbage til billedet passede perfekt. Mit mediacenter nærmer sig sq noget rigtigt godt. ![]() |
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Runedj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Det var så lidt. Det er jo altid ærgerligt at sidde og se TV i et lille felt i midten af skærmen! Mvh Rune |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |