recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oplysning om hvem der har pant i mit hus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oplysning om hvem der har pant i mit hus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oplysning om hvem der har pant i mit hus
    Sendt: 04-November-2014 kl. 12:31
Jeg var for godt og vel 3 år siden i fogedretten pga en gæld på små 16000 kr som jeg dengang ikke havde mulighed for at betale, inkassofirmaet lavede dengang et pant i huset på beløbet, nu er jeg så kommet til en smule penge og kan få betalt det skyldte beløb, problemet er bare at jeg ikke kan huske hvad det inkassofirma hed som dengang lavede pantet.

Nogen der ved hvor man eventuelt kan få disse olysninger, min bank kan se at der er et pant i huset men kan ikke se hvem der har det
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 12:35
Tinglysningen. Alt pant i fast ejendom skal så vidt jeg ved tinglyses så det er en mulighed.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 995
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg var for godt og vel 3 år siden i fogedretten pga en gæld på små 16000 kr som jeg dengang ikke havde mulighed for at betale, inkassofirmaet lavede dengang et pant i huset på beløbet, nu er jeg så kommet til en smule penge og kan få betalt det skyldte beløb, problemet er bare at jeg ikke kan huske hvad det inkassofirma hed som dengang lavede pantet.

Nogen der ved hvor man eventuelt kan få disse olysninger, min bank kan se at der er et pant i huset men kan ikke se hvem der har det

Gå ind på Tinglysning.dk, vælg Mine Tinglysninger, log ind med NemID

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 17:07
takker for oplysningern, fandt det jeg ledte efter, ikke engang nødvendigt med nemid, kan sågar se hvad min nabo har tinglyst, sq lidt spooky de har åbnet op for at alle kan gå ind og se sådanne oplysninger
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 17:35
Det er smart, så du ikke køber et hus andre har pant i :)
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 17:52
Det var mere spooky i starten da man kunne downloade en fin pdf-fil med langt flere oplysninger inklusive fødselsdatoer på husets beboere.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Hyl.dk Hyl.dk skrev:

Det er smart, så du ikke køber et hus andre har pant i :)



det er da lege meget, hvis en eller anden har pant i mit hus og jeg sælger det bliver pantet jo indfriet inden jeg eventuel får penge via handlen, hvis altså man handler gemmen i ejendomsmælger, men ja det kan blive et problem hvis man går uden om alle instandserne og handler mand immel mand
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Det var mere spooky i starten da man kunne downloade en fin pdf-fil med langt flere oplysninger inklusive fødselsdatoer på husets beboere.


Ikke på husets beboere, kun på dets ejer(e).

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu