|
oppo 103 test |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvordan harmonere det med, at din egen Oppo blev repareret et par gange? Det vidner ikke om nogen overbevisende kvalitet. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12422 |
|
Det er bare en Oppo med en anden skal og lidt opgradering på lydsiden. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12422 |
|
Uanset hvor godt et stykke elektronik konstrueres, så vil der altid kunne opstå fejl. Elektroniske komponenter der dør længe før beregnet tid, eller problemer med de bevægelige dele i drevet, for eksempel. Redigeret af Naiera - 10-Februar-2013 kl. 12:41 |
||
![]() |
||
|
Oppo er noget helt andet end den der, som jo egentlig bare er "endnu en Panasonic". Jeg ser meget ofte dvd'er, så derfor sætter jeg pris på, at Oppo'en er rigtig god til dvd'er. Som sagt, hvis du ikke kan se hvad der er godt ved Oppo, så må du jo købe noget andet ![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
hvad er det lige som en oppo kan gøre så meget bedre, når vi taller om dvd
ja en chip er fint og pan kan alså også finde ud af og lave en chip der kan vise dvd
du kan bare ikke få mere billedemateriale udfra en dvd uanset hvilken chip den er måske en smule bedre, men de fleste vil da aldrig kunne se forskel udover nogle målinger måske. jeg siger ikke en oppo er en fin maskine, men til de fleste bruger er en pan lige så god |
||
![]() |
||
|
Oppo leverer, helt videnskabeligt beviseligt, den bedste billedkvalitet man kan få ud af en dvd. Ligesom deres dvd-afspillere gjorde tidligere.
Som sagt, hvis ikke man kan se fidusen ved Oppo, så må man købe noget andet, som f.eks. den der Panasonic. Oppos afspillere kan også gøres regionsfri. Det er hip som hap med alt andet, og de fleste kan ikke. |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
Har en Oppo bdp 83se,fik den da den blev tilgængelig i dk og bruger den stort set hver dag,der har aldrig været noget med den eller en disk den ikke kunne læse.Bruger 5.1 analog ud til hd lyd og det gør den med et fantastisk resutat og at den er kodefri på bd og dvd er også et stort plus.Min næste bd bliver også en Oppo.
|
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Når ordet opgradering indgår, så er det vel også en bedre maskine.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
|
Hej
Ja jeg forstår heller ikke den hype omkring OPPO. Har selvBdp 83 se Og kan sige med sikkerhed. Jeg får aldrig OPPO igen. Har set flere andre maskiner sammenlignet med OPPO. Så det at de er så meget bedre jah. Har også set den Panasonic og kan godt forstå i er glade for den. Det er en super afspiller. Jeg hoppede også på OPPO i sin tid fordi den skulle være så god. Og slå alle cd afspiller op til over 20000. Fedt tænkte jeg så kunne jeg jo sælge min marantz cd11. Men nej det kunne jeg så ikke. Og så er den fyldt med irriterende små fejl. Så kan den ikke læse hvilken disk der kommer i den. Så må man lige tage strømmen fra. Så kan den læse det igen. Så sætter man den på pause så kan den ikke starte igen. Strøm fra igen. Og det er ret tit. Det var min oplevelse af OPPO. Power ![]() |
||
![]() |
||
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
|
jeg solgte min Pioneer BDP-LX52 og købte en Panasonic BD-500 det skulle jeg aldrig have gjort, jeg måtte igennem en hel del afspillere før jeg blev tilfreds.
Panasonic BDT-500 høj frekvent hyle tone fra strømforsygning & drev elendig kvalitet Denon BD-1713 larm fra drev høj frekvent hyle tone ellers en god maskine Pioneer BDP-LX55 ok men den manglede god opscalering på DVD virkede ikke helt færdig Yamaha-BD-A1020 Larm fra drev Til sidst bestilte jeg en Oppo-103EU og den er jeg rigtig godt tilfreds med, men den koster også mindst 2000.kr mere end den dyreste af de andre. eneste ting jeg godt kunne tænke mig de lavede var at man kunne lave mapper / genveje til streaming. så kunne den erstatte min DUNE D1. jeg må sige et stort tak til KT Radio for deres tålmodighed med mig og for at finde den rigtige maskine til mig. ![]() Redigeret af jugglerq - 11-Februar-2013 kl. 08:29 |
||
![]() |
||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
|
Hej jugglerq, Tror at du har været uheldig med din Panasonic BDT-500. Har ikke nogen af de beskrevne problemer overhovedet og drevet er både hurtigt og læser alle de typer CDere, DVDere og Blurays, jeg har proppet i den. Tror måske også du er lidt krakilsk med hensyn til drevstøj
![]() ![]()
|
||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |