recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 105/med kit...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo 105/med kit...

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 13:23
I manualen side 85:

Input

USB Audio: up to 2ch/192kHz PCM.

Altså det er til stereo brug :)

Hvis du ville bruge denne indgang til film fra PC/Mac, så ville der vist også blive noget med opsætningen for at få billedet ud af HDMI udgangene!
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:44
Der står også om Coaxial/Optisk at den er 2ch/96khz PCM. Når jeg fordre denne indgang med et 2ch/44.1khz signal så kan den godt finde ud af at dirigere bas til subwoofer. Så jeg er ikke helt overbevist.... :)
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 00:13
hej igen thxtex

jeg har ikke fået kigget meget på det - har du fået hul igennem?
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 00:55
Når den fungerer som USB DAC kan man kun få lyd ud af højre og venstre kanal. Se http://watershade.net/wmcclain/BDP-103-faq.html#why-is-bass-steering-not-working-for-the-multi-channel-analog-outputs og så var det også svaret jeg fik fra Oppo.
Så i et 5.1 setup med 'SMALL' højtalere kan man ikke bruge USB DAC'en til noget. (Synes faktisk det burde stå på produktbladet.)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu