|
Oppo 105/med kit... |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I manualen side 85:
Input USB Audio: up to 2ch/192kHz PCM. Altså det er til stereo brug :) Hvis du ville bruge denne indgang til film fra PC/Mac, så ville der vist også blive noget med opsætningen for at få billedet ud af HDMI udgangene! |
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Der står også om Coaxial/Optisk at den er 2ch/96khz PCM. Når jeg fordre denne indgang med et 2ch/44.1khz signal så kan den godt finde ud af at dirigere bas til subwoofer. Så jeg er ikke helt overbevist.... :)
|
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
hej igen thxtex
jeg har ikke fået kigget meget på det - har du fået hul igennem? |
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Når den fungerer som USB DAC kan man kun få lyd ud af højre og venstre kanal. Se http://watershade.net/wmcclain/BDP-103-faq.html#why-is-bass-steering-not-working-for-the-multi-channel-analog-outputs og så var det også svaret jeg fik fra Oppo.
Så i et 5.1 setup med 'SMALL' højtalere kan man ikke bruge USB DAC'en til noget. (Synes faktisk det burde stå på produktbladet.) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |