recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 105 og DVDO Edge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo 105 og DVDO Edge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo 105 og DVDO Edge
    Sendt: 16-Februar-2013 kl. 23:04
Hmm, er i tvivl om hvordan jeg får det bedste ud af den kombination.

Prøvede først uden DVDO Edge og kun bruge Oppo'en.

Men YouSee har en ekstrakanal - Travel - og den er trukket for lang, og dermed uudholdelig at se på.
Tog så Edge'en ud af skabet (hyggeligt bare lige at række ud efter det man skal bruge ;)
Nu kører jeg fra YouSee boksen ind i Edge og derfra ind i Oppo'en.

Det jeg har luret på er om den modsatte opsætning med Edge efter Oppo, skulle være bedre? Det lyder jo egentligt logisk; men jeg kører analog lyd ud af Oppo'enog dermed kan jeg jo ikke lave delay på det! Og har heller ikke lyst til at rode ved lyden, for at få billedet på en kanal jeg ser af og til, til at virke!

Bruger så Edge til at scalere tv-billedet så geometrien passer.

Jeg tror jeg har fået det til at virker.

Redigeret af FNørd - 16-Februar-2013 kl. 23:07
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu