|
Oppo 105 og DVDO Edge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2013 kl. 23:04 |
Hmm, er i tvivl om hvordan jeg får det bedste ud af den kombination.
Prøvede først uden DVDO Edge og kun bruge Oppo'en. Men YouSee har en ekstrakanal - Travel - og den er trukket for lang, og dermed uudholdelig at se på. Tog så Edge'en ud af skabet (hyggeligt bare lige at række ud efter det man skal bruge ;) Nu kører jeg fra YouSee boksen ind i Edge og derfra ind i Oppo'en. Det jeg har luret på er om den modsatte opsætning med Edge efter Oppo, skulle være bedre? Det lyder jo egentligt logisk; men jeg kører analog lyd ud af Oppo'enog dermed kan jeg jo ikke lave delay på det! Og har heller ikke lyst til at rode ved lyden, for at få billedet på en kanal jeg ser af og til, til at virke! Bruger så Edge til at scalere tv-billedet så geometrien passer. Jeg tror jeg har fået det til at virker. Redigeret af FNørd - 16-Februar-2013 kl. 23:07 |
|
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |