recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 3D lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo 3D lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders hj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-November-2012
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders hj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo 3D lyd
    Sendt: 30-December-2012 kl. 22:56
Hej
Har købt mig en oppo 103 eu men kan ik få lyd når det er 3D film eller det vil sige at den demo blueray der var med min oppo er der lyd på der skriver min denon 4308 true hd men madagaskar 3 i 3D der er ik lyd på hvad kan der være galt?

Hilsen anders
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af Anders hj Anders hj skrev:

Hej
Har købt mig en oppo 103 eu men kan ik få lyd når det er 3D film eller det vil sige at den demo blueray der var med min oppo er der lyd på der skriver min denon 4308 true hd men madagaskar 3 i 3D der er ik lyd på hvad kan der være galt?

Hilsen anders
Hej og velkommen til recordere.dkTongue

Den har jeg tænkt en del over. Har du ændret noget på standard indstillingerne fra ny (måske bortset fra størrelsen på dit TV). Hvorledes er afspilleren forbundet til forstærkeren. Hvilket lyd (format) vælger du du i opsætningen forinden afspilningen af en 3D BD?Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders hj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 08:07
Hej
Jeg har sat hdmi indstilling til av split og hdmi 1 til tv som er et 1.4 kabel og hdmi 2 til reciver .det mærkelige er jo der er lyd på den oppo demo skive har prøvet at skifte lyd spor til engelsk true hd på den film der ik er lyd på men uden held.

Hilsen anders
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 11:12
Har du opgraderet til sidste nye firmware måske det kunne hjælpe
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders hj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:34
Hej
Den har været inde og opdatere og kan også få Dolby true hd på alm blueray .

Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 13:18
Som Hother er inde på mener der er noget 3d opsætning inde under hdmi i oppoen
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders hj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 17:25
Ja det må det være prøvede at slukke reciver og køre lyd genmen tv men der er heller ikke lyd,så det må være et sted i opsætning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu