recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 93 Streaming spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo 93 Streaming spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo 93 Streaming spørgsmål
    Sendt: 19-December-2011 kl. 12:35
Til i hurtige.
Sådan en karl som jeg skal have.

Kan den afspille de BD film og evt. DVD film jeg har rippet i 1:1 med DVDFab som min Dune kan. Jeg ripper uden menuer.

Hvor jeg kan vælge subtitle og audio lydspor.

Redigeret af SVP03 - 19-December-2011 kl. 15:22
SVP03
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 15:07
Hvis du har en Oppe, så har jeg en Nede... Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 15:23
Hvad mener du
SVP03
Til top
rasputin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2004
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasputin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 16:43
Ja, den kan den, du skal selvfølgelig rippe til pc eller nas. Subtitle og lydspor vælges på subtitle eller audio knappenWink
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 08:12
Takker.
Det ligger på min NAS.
Så på nbogle af de nye medieafspillere at ud over placering af undertekster, kunne man også vælge farve og størrelse.
Det sidste kunne være smart på Oppoen, er det kommet med i en FW, jeg ved at placering af undertekster er med.
SVP03
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 08:18
Hvad med dvd & Blu-ray iso. kan den det
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 08:02
Jeg er jo en utålmodig mand.
Hentede lige en Oppo i går Cool

Så er det jo dejligt med et forum herinde.
Hvorfor kan man ikke bare se sin NAS på my network,
skal den virkelig sættes op som Twonkey eller hvad det nu hedder på NASen, for at den kan se den   ??
SVP03
Til top
welliis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2012
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér welliis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 14:16
Det sidste kunne være smart på Oppoen, er det kommet med i en FW, jeg ved at placering af undertekster er med.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 14:27
Jeg droppede at bruge OPPOen til det.
Ved DLNA kan NASen ikke følge helt med.
Så længe leve min Dune.

Nu har jeg så i mellemtiden lagt MyMovies på NASen til afspilning på min 2 Dune.
Så nu er det ligemeget med om OPPOen kan Big smile

Redigeret af SVP03 - 06-Januar-2012 kl. 14:28
SVP03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu