|
Oppo 93 Streaming spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2011 kl. 12:35 |
Til i hurtige.
Sådan en karl som jeg skal have. Kan den afspille de BD film og evt. DVD film jeg har rippet i 1:1 med DVDFab som min Dune kan. Jeg ripper uden menuer. Hvor jeg kan vælge subtitle og audio lydspor. Redigeret af SVP03 - 19-December-2011 kl. 15:22 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har en Oppe, så har jeg en Nede...
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Hvad mener du
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
rasputin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2004 Status: Offline Point: 109 |
Ja, den kan den, du skal selvfølgelig rippe til pc eller nas. Subtitle og lydspor vælges på subtitle eller audio knappen
![]() |
|
![]() |
|
Takker.
Det ligger på min NAS.
Så på nbogle af de nye medieafspillere at ud over placering af undertekster, kunne man også vælge farve og størrelse.
Det sidste kunne være smart på Oppoen, er det kommet med i en FW, jeg ved at placering af undertekster er med.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Hvad med dvd & Blu-ray iso. kan den det
|
|
![]() |
|
Jeg er jo en utålmodig mand.
Hentede lige en Oppo i går
![]() Så er det jo dejligt med et forum herinde.
Hvorfor kan man ikke bare se sin NAS på my network,
skal den virkelig sættes op som Twonkey eller hvad det nu hedder på NASen, for at den kan se den ??
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
Det sidste kunne være smart på Oppoen, er det kommet med i en FW, jeg ved at placering af undertekster er med.
![]() |
|
![]() |
|
Jeg droppede at bruge OPPOen til det.
Ved DLNA kan NASen ikke følge helt med.
Så længe leve min Dune.
Nu har jeg så i mellemtiden lagt MyMovies på NASen til afspilning på min 2 Dune.
Så nu er det ligemeget med om OPPOen kan ![]() Redigeret af SVP03 - 06-Januar-2012 kl. 14:28 |
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |