|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Husk at vi det er tale om analog lyd, her skulle en BD afspille til 15000kr.
gerne værre beder end en til 2000k. Og når vi er oppe i prisklasse omkringe 30k så man man da kunne forlange en rigtg god analog lyd, ikke ![]() |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
Men hvis forstærkeren har full Bass er det vel lige fedt, eller har jeg misforstået noget. |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Ikke så længe at man skal bruge de analog udgange, her er der ikke
mange forstærkeren der har Full bass management på de analog indgang, derfor at det vigtig at BD afspille har Full bass management , når det komme til analog lyd. Redigeret af Startrek - 09-August-2009 kl. 16:27 |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Enig.. De og andre lign. tråde er trættende. Ikke mindst fordi Startrek på en ekstra bladet lign. måde bare kaster et til lejligheden opfundet problem eller konspirations teori ud i forum'et uden på nogen måde at tage resultaterne af disse tråde til efterretning.
|
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Vedr. at dømme Blu-ray som et død format, er jeg ikke den enste der gør,
der er tilsvare tråd i div. forum, så den holde alså ikke. Syndes at i de tråd jeg hen af vejen har oprette, ikke er så slem (men jeg kan vel tage fejl), der komme altid en god debat ud det til sidst, og det var jo hele ide med disse tråde, og det kan skisme ikke skade at vende en sag nogle gange. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Nej, hvis du gør det tilstrækkeligt mange gange, lad os sige de næste 10-20 år, så får du såmænd nok ret på et tidspunkt. Redigeret af Kampus - 09-August-2009 kl. 17:08 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Kampus, det kan del værre noget om, på et tidspunk må jeg da remme plet, og som det er rigtig sagt så er det ikke let at spå om fremtiden (og reaktionen fra www.recordere.dk bruger) ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|||
Da jeg så denne tråd var det første jeg tænkte: det må være StarTrek der har startet den. Og det er jo ikke fordi emnet ikke har været diskuteret tidligere. Redigeret af Stampe - 09-August-2009 kl. 17:18 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Det var jo det jeg mente med at skrive: "Ulven kommer" tidligere. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er vel meget god at folk kan se at det er en tråd jeg har oprette, så
kan de jo lade være med at deltag i debat i de tråde, det er jo er frit lande vi lave i, og alle må vel havde en mening om dit og dat, og folk deltag skam i min tråde, så helt ringe kan de jo ikke værre. Man kan vel sige at jeg har min egen stil (på godt og ondt) ![]() ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 09-August-2009 kl. 17:31 |
||||
![]() |
||||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
|||
Det forstår jeg ikke, hvad mener du med, at ALLE BD-afspillere spiller rimeligt ringe lyd? De bedste på markedet, kan da erstatte cd-afspilere til 5-6 tusinde kr. efter min mening. Men du det mener du måske også er ringe lyd? |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Jeg tænkte det samme.. Samme med den tråd vi skriver i nu.. Sjældent har jeg set en gå fra nærmest euroria til irrational skepsis så hurtigt, så ofte og baseret på så lidt.
Redigeret af hedberg - 10-August-2009 kl. 12:59 |
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |