|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
|
erla - kan varmt anbefale at benytte www.avforums.com eller www.avsforum.com Kig under Oppo bd83 og brug evt. google.dk oversæt/translate til at oversætte hvis det engelske driller. Ligesom en anmeldelse af bruger "Hother" giver 1 persons syn på 1 vare, vil du på ovennævnte forums få gode inputs fra en del personer og 1 vare. Der er mange på ovennævnte forums der ej heller bruger selv samme forums købs og salgstråde, hvilket efter min mening giver en god objektivitet hvor alt det negative der end måtte være kommer frem set ift. mange tests. Redigeret af Schjelde - 11-August-2009 kl. 09:44 |
||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Den "hype" jeg har kunnet læse mig til før lanceringen gik udelukkende på dvd-afspilning. Og det fordi Oppo's ry for deres dvd-afspillere er at de leverer rigtig god value for money. Og når man så kunne se at de ikke sparede på teknikken til dvd-afspilning var det naturligt at forvente store ting på dvd-delen. Nogle af os ser stadig lidt dvd fra tid til anden. Og det viste sig faktisk at holde. Et eller andet sted er der et link til en anmeldelse af et meget ankerkendt magasin som har udført diverse målinger (objektive målinger) som viser at den er en forrygende dvd-afspiller. |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg syntes der er et par enkelte brugere af sitet der har hyped den, men det mener jeg også selv er sket flere gange tidligere med f.eks Panasonic (første BD-live standalone afspiller) og Pioneer som af mange var udråbt til reference afspiller før den var sat på båden fra østen. Jeg syntes tilgengæld både recordere og forhandleren har været yderst saglige.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Mit engelske er fint, men hvorfor mener du jeg sal kigge der ? Startrek hævder "de ny teste der er ved at komme frem af Oppo BDP-83 viser at den ikke så imponeret som forventet" - gik ikke ud fra det var debatforum han hentyede til ? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg fornemmer, at Stratrek ligesom flere andre, måske forventede mirakler på næsten alle områder med Oppo BDP-83. Folk har det med at skrue forventingerne op i takt med, at et produkt bliver meget omtalt. Det der nok mest imponere mig er afspillerens bruger venlighed |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
mere vil have mere. Efterhånden som den har indfriet de forventninger der var fra starten (korrekt bd afspilning ,abt chip=god dvd afspiller, source direct ,sacd ,hurtige load tider) vil man have mere. Flytning af under tekster , audiofile D/A konvertere og det til ca 5 K vis man ser bort fra den analoge del kan den jo stort set alt. Hvilke andre afspillere kan prale med det? |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Man forventer vel bare en 983´er med BD-afspilning ? |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
lige netop problemet er at når det så holder stik, jamen så vil man også have D/A konvertere ala pioneer lx 91. |
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
- og den kan heller ikke lave kaffe!
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
oppoen er den første bd afspiller hvor jeg ikke behøver at gå på kompromi med noget overhovedet
|
||
![]() |
||
Brumme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Jeg har haft BD 83 i 3 uger nu og har kun lovord til overs for den. Har prøvet at afspille alt i den, både analogt og digitalt
|
||
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83 Anthem MRX 500 Densen B200 Rega Saturn Squeezebox Touch Rega RP 8 WD TV Live Hub Audio Magic ST1 Mk II Audiovector C Sub Audiovector C Super Center Audiovector M1 Super |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
|
Synes den er hver en krone værd og det er vel det vigtigste. Den har da enkelte "børnesygdomme" men de er så små at de sikkert bliver rettet i en fw opdatering og gentager igen - jeg har ingen problemer med den analoge del. Faktisk lyder det så godt i forhold til hvad jeg havde, at jeg har genhørt en masse af mine cd´er |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |