recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BD - ikke så imponeret som forventet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo BD - ikke så imponeret som forventet

Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Synes den er hver en krone værd og det er vel det vigtigste. Den har da enkelte "børnesygdomme" men de er så små at de sikkert bliver rettet i en fw opdatering og gentager igen - jeg har ingen problemer med den analoge del. Faktisk lyder det så godt i forhold til hvad jeg havde, at jeg har genhørt en masse af mine cd´er . At der så er dyrere afspillere der gør det bedre på den analoge del, sådan er det vel altid og så kan man jo købe sig fattig hele tiden.

Er du slet ikke skuffet over, at der findes dyrere dedikerede CD-afspillere der er bedre end BD83 ???

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Synes den er hver en krone værd og det er vel det vigtigste. Den har da enkelte "børnesygdomme" men de er så små at de sikkert bliver rettet i en fw opdatering og gentager igen - jeg har ingen problemer med den analoge del. Faktisk lyder det så godt i forhold til hvad jeg havde, at jeg har genhørt en masse af mine cd´er . At der så er dyrere afspillere der gør det bedre på den analoge del, sådan er det vel altid og så kan man jo købe sig fattig hele tiden.

Er du slet ikke skuffet over, at der findes dyrere dedikerede CD-afspillere der er bedre end BD83 ???

nå...jeg troede at Oppoen var en cd afspiller som også kan afspille dvd og blu-ray

far er ikke sur,far er skuffet

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Jo nu du siger det

Til top

Besvar Besvar Side  <1 789

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu