|
|
Besvar ![]() |
Side <1 17181920> |
Forfatter | ||
brisen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Nå, så blev den bestilt (hos AV-connection). Ventetid ca. 14 dage, da de afventer både afspiller og DVD/BD regionsfri kit.
HDMI-kabel bestilt hos BlueJeansCable.co.uk, da standard-kablet på ca. 1,5 m er for kort. Og skulle have noget derfra alligevel. Og så er kr. 130,- for et 2 m High Speed kabel (med Ethernet) i god kvalitet jo ikke at kimse ad.
Så nu ved jeg hvordan børn har det i dagene op til jul....!
![]() |
||
![]() |
||
FwB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2010 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Hmmm... spritny maskine og med det samme skal den firmware updates. Er det generelt et problem med Oppo og/eller andre BD afspillere, at de fødes med børnesygdomme? Synes det lyder lidt useriøst at det ikke opdages, når man laver/udvikler et produkt. /[ FwB ] |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
Nogen der hat hørt nyt om den firmwareopdatering der skulle være kommet i lørdags??
|
||
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Javist - er næsten i on going kontakt med Oppo
![]() ![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
![]() |
||
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
||
![]() |
||
FwB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2010 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Derudover...
Nogle nye tests af svinet? :-) /[ FwB ] |
||
![]() |
||
blurayman-kbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
|
Til dem der gerne vil have en OPPO med bedre stereoudgange eller som bruger analog ind i deres nuværende s-processor kan jeg oplyse at både BDP-93 og BDP-95 kommer i NU FORCE udgaver
![]() http://www.nuforce.com/hi/products/source/oppo_bdp9395ne/index.php Har spurgt den danske forhandler hvornår de kommer til landet, og venter på svar ![]() Redigeret af blurayman-kbh - 27-Januar-2011 kl. 19:23 |
||
Pioneer KRP-600M, kalibreret
BD: OPPO BDP-105D CD: Thule DVA250b Digi II Forstærkersæt: Thule PR350/PA350 Højtallere: GAMUT model L5 + center C5 SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra |
||
![]() |
||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
![]() |
|
Interessant hvordan 93 Nuforce klarer sig i forhold til 95.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kender intet til Nu Force, så hvad kan man mon forvente af dem? Er det opgrades lavet med Oppos velsignelse? Altså noget de selv siger god for? Jeg har nemlig kig på en BDP-93 og god analog lyd er faktisk ret vigtigt for mig, så mon det er værd at smide extra penge efter? Jeg kører nemlig stadig kun stereo og kommer nok ikke på SR vognen foreløbig ![]() Af udstyr har jeg en Thule IA100 (ikke balanceret), Marantz CD6000 og B&W DM604SE (skifter måske til Dali på sigt). Så spørgsmålet er også om en Nu Force vil være overkill til mit setup, samt om jeg kan sætte min CD afspiller på pension med en god Oppo (93 med eller uden Nu Force upgrade)? Og hvad vil den mon koste ekstra? /[ FwB ] |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Hvad er NU-Force, hvorfor vælge fremfor den almindelige model?
|
||
![]() |
||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
![]() |
|
NuForce lavede oprindeligt en modificeret udgave af BD-83, som var så vellydende på den analoge del, at Oppo selv lavede en SE model med mange af de samme forbedringer - og til samme pris.
Det, jeg synes, er interessant, er, at 95'eren er en slags SE udgave af 93'eren, og hvordan lyder den så i forhold til NuForce's udgave - og hvordan kan NuForce så overhovedet forbedre 95'eren.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 17181920> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |