|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
![]() Sendt: 15-Juni-2011 kl. 20:38 |
Jeg overvejer at skifte min Popcorn hour a200 ud med en Oppo bdp 93. Hvordan er mulighederne for at streame eksempelvis mkv filer(Blue ray rips lavet med make mkv)Jeg har pt en Oppo bdp 83 som jeg ikke syntes fungerer optimalt som medie afspiller.
Håber at nogen kan dele ud af deres erfaringer omkring dette. Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Kan du få subtitles til at virke på MKV'erne ?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
de virker fint på en oppo 80, så jeg håber da også de virker på en 93
men en afspiller som min ac ryan mini 2, er den langt fra men er der nogen som ved om en 93 understøtter TS fller, det gør en oppo 80 ikke Redigeret af xcardman - 03-August-2011 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
Case ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
![]() |
Jg har ikke set nogen problemer endnu!! med subs fra MKV på min OPPO 93, har lige fået mig en NAS så håber det bliver ved at virke:-)
Bruger MakeMKV har kun prøvet med DVD'er men går udfra det er det samme med BluRay's
|
|
Denon 3808,Denon DVD-2910,OPPO 93-EU
XBOX m/Kinect Optoma HD20,Hivilux 92" tab-tension XTZ 99.26 Fronter,XTZ 99.26 Center,B&W 600 S3 Bag HT B&W ASW 610 Sub |
|
![]() |
|
Case ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
![]() |
OPPO'en understøtter da ikke ISO så vidt jeg ved. Har indtil videre ikke støt på nogen problemer mn har også kun haft min nas i 2 dage:-)
|
|
XBOX m/Kinect Optoma HD20,Hivilux 92" tab-tension XTZ 99.26 Fronter,XTZ 99.26 Center,B&W 600 S3 Bag HT B&W ASW 610 Sub |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Hvad bruger I til at rippe BD til MKV ?
Har selv brugt Handbrake til DVD, men den funker ikke til BD. |
|
![]() |
|
![]() |
MakeMKV fungere fint for mig
|
|
|
![]() |
|
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Brugte Pavtube ByteCopy , men i den ene film var der lyd, men manglede undertekster og den anden film var der undertekster, men manglede lyd.. mangelfuld, men kvaliteteten på filmen var i lossless kvalitiet.
![]() Har også brugt makemkv, men der kunne jeg ikke få undertekster med over. Der er en tråd her om hvordan det følger med.. http://community.wdc.com/t5/General-Discussions/How-To-Convert-a-BluRay-to-MKV-With-SUBTITLES-INCLUDED/m-p/175260#M20743
Har brugt anydvd hd, men der kørte den 1 kapitel af gangen, første på engelsk og med undertekster, så kørte den f.eks tysk og så fransk og fortsatte i alle de lydspor der var, dog uden lyd og som om man spolede igennem filmen.
Her er et par sider med links.
Disse links er dog, hvor filmen er lagt på harddisk og skulle bruge en WD live.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes det er meget mærkeligt nÅr man høre forskellige brugeres oplevelser af programmer.
Virker som om der er en del der har problemer med undertekster. Mig selv vælger "bare" i menuen Hvilke jeg vil have og så er de der bare. Forstår ikke det ikke er ens for alle når man bruger samme programmer:-/ |
|
|
![]() |
|
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
ER det bluray eller dvd? for på dvd har jeg heller ingen problemer...! kun bluray..
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har kun prøvet DVD så det kan være jeg bliver skuffet når jeg får et BD til computeren:-(
|
|
|
![]() |
|
![]() |
dvd er der næsten ingen problemer, lige meget hvilket program man bruger...
![]() Bluray er meget mere indviklet end dvd-format.
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |