Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 10:46 |
lunddal skrev:
Og det samme kan ikke gøre sig gældende i Ottos eksempel?
Hvorfor er der ikke 50 TVR forhandlere herhjemme?
Begrænset distributionskanal? Høj enhedspris? Ingen markedsføring? Ikke et standardprodukt? Krævende produkt? Lille produktion?
 |
alle biler som typegodkendes i danmark skal være crashtestet
og det er tvr ikke.
|
|
 |
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 10:57 |
hvis du spørg mig hvad jeg helst vil have,Pioneer lx 71 eller den sony bdp 550 jeg har nu til at stå.Så er svaret pioneer.Selvom det udelukkende er BD billed og lyd,og der ikke er en skid forskel(det var ikke en konstatering)Pioneer`n er bare mere lækker end sonyen.og hvad kan man så bruge det til ?
ikke en skid......men der er noget som hedder ejerglæde,som jeg mener er noget undervurderet
vil jeg betale 2K mere for at få den nøjagtige samme afspiller i en tung og lækker kasse???? fandme ja
men sådan er vi jo forskellige
og mon ikke det er disse forskelle der kommer til udtryk i mange af disse debatter??vi er bare forskellige
|
|
 |
Gromit
Super bruger
Oprettet: 19-April-2006
Point: 463
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:00 |
Hvad siger "loading" hastighederne på henholdsvis Pioneer og Panasonic?
Er det sådan, at man kan nå at gå på toilettet efter man har trykket "play"?
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:03 |
p.las skrev:
hvis du spørg mig hvad jeg helst vil have,Pioneer lx 71 eller den sony bdp 550 jeg har nu til at stå.Så er svaret pioneer.Selvom det udelukkende er BD billed og lyd,og der ikke er en skid forskel(det var ikke en konstatering)Pioneer`n er bare mere lækker end sonyen.og hvad kan man så bruge det til ?
ikke en skid......men der er noget som hedder ejerglæde,som jeg mener er noget undervurderet
vil jeg betale 2K mere for at få den nøjagtige samme afspiller i en tung og lækker kasse???? fandme ja
men sådan er vi jo forskellige
og mon ikke det er disse forskelle der kommer til udtryk i mange af disse debatter??vi er bare forskellige | Det har du helt i, og mange vil gerne have samme mærke på deres HIFI.
|
 |
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:03 |
Gromit skrev:
Er det sådan, at man kan nå at gå på toilettet efter man har trykket "play"?
|
det kommer an på hvad du skal
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:04 |
For Pioneer kommer billedet næsten umiddelbart når man har trykket play
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12431
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:10 |
Gromit skrev:
Er det sådan, at man kan nå at gå på toilettet efter man har trykket "play"? |
Panasonics afspillere ligger i den bedre end hvad angår hastighed, men jeg synes at det er værd at bide mærke i, at man med Oppo'en lover PS3-hastigheder, og så begynder det altså at ligne noget.
|
 |
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:13 |
men hvad vis design er højere priorteret end funktion.så kan man diskutere herfra og til nytår
|
|
 |
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:36 |
Hvad med andre mærker som f.eks. Denon - ligger den lidt i samme klasse som Pioneer - spørg af nysgerrighed
|
 |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 12:31 |
Hother skrev:
lunddal skrev:
Jeg tror jeg misforstod. Jeg læste det som om at han kunne se om LX71 performede godt nok. men jeg tror nu at du mente om selve besøget var godt nok, ikke? |
Helt ærligt, jeg gider ikke mere svare på dine som oftest provokerende spørgsmål. Og i øvrigt angår mit tilbud til kimols jo slet ikke dig! |
Nej, nu stopper du!!!
LÆS mit indlæg - hvad fanden er der provokerende i det? Jeg retter endda mig selv, da jeg fandt ud af at jeg sikkert havde misforstået dit indlæg.
Mage til selvophøjede klaphat skal man lede længe efter.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 12:38 |
Hother skrev:
For Pioneer kommer billedet næsten umiddelbart når man har trykket play | ja men hvor længe er næsten, ikke hurtigere end min pan Bd50. Der er næsten alså oceaner af tid.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 12:57 |
xcardman skrev:
Hother skrev:
For Pioneer kommer billedet næsten umiddelbart når man har trykket play |
ja men hvor længe er næsten, ikke hurtigere end min pan Bd50. Der er næsten alså oceaner af tid. |
Nu har jeg ikke målt på Pana BD50, og kan selvfølgelig kun tale for LX71. Men loadtid afgøres jo også typisk af BD disc´ens "indhold". Jeg har lige målt på "Dejavu", som vel er en Medium disc hvad angår indhold, og her er tiden fra jeg lægger disc´en i "skuffen" og til jeg har billede på skærmen 32 sekunder
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |