|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 16:50 |
Oppo
BDP-83..
Kan nu fåes her, oppo har givet dem lov til at begynde shipping idag...... Jeg har selv talt merd dem i telefonen, så den er 100% sikker de har stock og massere af det, plus det er det eneste sted lige nu i EU der har den klar til shipping http://www.crtprojectors.co.uk/oppo_bdp83.htm Men hurtigste er at ringe til dem og bestille over telefonen : +44 1603 710549 Koster £545 inc levering...til DK Han fortalte mig i kassen er der DK stik, Hdmi cabel, batterier, plus en USB 1gb stik til opdatering... så nice value. Køb den før din nabo. |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ærgeligt den ikke er region 2
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
der er en der hedder casper der siger i en anden oppo tråd, han har free chip mod, men ingen har set det i action endnu.... håber det er sandt.
da jeg talte med manden i UK, spurgte jeg omkring reg 2 UK/DK model, men han sagde der kunne godt gå 3-5 måneder fordi oppo satser på usa først... ![]() men man skal osse huske rigtig mange af udgivelserne fra uk er reg free 1/2, så måske man sidder inde med flere titler end man tror man gør....... ![]() Redigeret af henrik-t - 08-Maj-2009 kl. 17:05 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Ja jeg går sådan set bare og venter på at høre om det er en hoax med det reg-free kit til både bd og dvd, for hvis det passer og hvis det ikke er for dyrt, så kunne jeg godt finde på at købe en fra UK...
Men jeg skal sgu ikke selv til at lodde i den det er helt sikkert ![]() |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Krydser fingre, det kunne være virkelig fedt! |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
hvad er det der gør oppo så vild, indtil nu har jeg bare hørt at den er god til at spille dvd.
|
|
![]() |
|
![]() |
kommer anpå hvad du skal bruge den til, udover det er super god til DVD (så det jo dejligt hvis man har mange dvd´er..)
En af de ting den kan, er at afspille Mkv plus mange andre formater på disk eller directe fra usb stick. Den har SACD, og Deep Color support, picture-in-picture, supports NTSC and PAL systems Det er lige de ting jeg kan komme i tanke om, der er sikert flere.. Redigeret af henrik-t - 08-Maj-2009 kl. 22:11 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
er det noget som en panasonic ikke kan klare? eks. bd60?
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Så har Oppo'en også samme hurtige opstartstider som PS3'en - det kan Panasonic Bd60 ikke klare. |
|
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
En ting jeg godt kan lide ved den er at den kan afspille film fra dvd/bd i den opløsning der faktisk ligger på disken! Kan Panas det...? |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jeg faktisk ikke klar over. Da jeg entlig bedst kan lide at det bliver opskaleret. Men det giver måske nogle bivirkninger?
|
|
![]() |
|
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Der er ikke andre afspillere på markedet, der også kan afspille SACD... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |