|
Oppo BDP-93 tråden. |
Besvar | Side <1 22232425> |
Forfatter | |||
SKC3361
Junior bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv på eBay.co.uk
Der er en del forhandlere i UK der tilbyder et "indstiks-kit" der klikkes i på bagsiden fremfor at åbne coveret. Du kan læse mere på avforums.co.uk |
|||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan se, at du har sat din BDP-93 til salg, men har du overvejet først at prøve at fjerne region free kittet? Det er jo ikke utænkeligt, at den reverter til region B igen (hvilket jeg regner med den var til at begynde med). Er du kommet så langt, så kan du altid prøve et andet kit. |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
Jekstrom
Ny bruger Oprettet: 06-August-2014 Sted: Greve, Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har skrevet en PM til nogle af jer - uden held. Så derfor en mere åben forespørgsel:
Jeg har en Oppo 95EU (uden Region-free kit), som dog har en ældre firmware fra da ISO filer stadig kunne afspilles (Main Version: BDP9xEU-61-1219, Sub Version: MCU95-08-0218). Jeg har aldrig rigtig brugt denne feature, men til gengæld begyndt at få nogle Blu-Ray film som har lydproblemer, hvilket er rettet i nogle af de seneste firmware releases. Derfor overvejer jeg at opgradere til seneste version firmware (Main Version: BDP9xEU-80-0513 fra 7. maj 2014), men er dog bange for at miste muligheden for at kunne afspille SACD-R skiver. Og nu kommer spørgsmålet: Har du (eller en du kender) en 95EU eller 93EU model med seneste firmware? - hvis ja, fungerer SACD-R skiver stadigt? - hvis ja + du ved ikke hvad en SACD-R skive er: kan vi måske arrangere at jeg kommer forbi og tester det? (Jeg bor i Greve på Sjælland, men jeg kommer en del rundt i Danmark) Venlig hilsen og med håb om nogle positive tilbagemeldinger. Jan |
|||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej alle sammen.
Ville lige høre om der er andre end mig der oplever at deres oppo bdp93 fryser ved alm. Brug? Min er begyndt på efter den er blevet opdateret og det er rimelig træls for skal enten tage strømmen fra den eller holde stand-by knappen inde indtil den selv slukker. Jeg oplever det når man enten bruger alm. Bd afspilning og nogle gange bare ved at trykke på Home knappen på enten den original fjernbetjening eller via oppos app. |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke prøvet det på min Oppo-93 men gjorde det jævnligt på min Oppo-83. |
|||
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hey er der kommet en løsning på :
Jeg lærte, at nye Oppo firmware versioner kunne føre til, at man også skulle have nye firmware versioner til det regionsfrie kit. Så jeg fik tilsendt et par filer bluimage.frm Problemet er blot, at den nye firmware version fra Oppo har sat afspilleren på region A, og jeg kan ikke skifte til region B nu. Jeg har prøvet med de tidligere filer for at opgradere regionsfri kittet, men lige meget hjælper det. Jeg kan ikke finde information nogen steder, om der er kommet ny firmware til kittet. står også med en oppo 93 der er låst til reg a :( |
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Citat: Vilstrup Hej alle sammen. Ville lige høre om der er andre end mig der oplever at deres oppo bdp93 fryser ved alm. Brug? Min er begyndt på efter den er blevet opdateret og det er rimelig træls for skal enten tage strømmen fra den eller holde stand-by knappen inde indtil den selv slukker. Jeg oplever det når man enten bruger alm. Bd afspilning og nogle gange bare ved at trykke på Home knappen på enten den original fjernbetjening eller via oppos app. Jeg har ikke prøvet det på min Oppo-93 men gjorde det jævnligt på min Oppo-83. Men hvad var løsningen så på for problem den gang? |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik det aldrig løst udover, at når det skete så blev jeg nødt til at tage strømmen. Men har ikke oplevet det på 93'eren. Har du opdateret til nyeste firmware og derefter gendannet fabriksindstillinger... |
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja den har den nyeste firmware og er blevet fabriksindstillet et par gange nu og problemet opstår stadig. Samt forleden dag hvor jeg skulle se The Help, der kunne den ikke komme i gang med filmen, så læste knap 2 sekunder og så frøs den. Filmen er original BD og har virket på samme afspiller tidligere bare med en firmware. Jeg har kontaktet oppo og har endnu ikke fundet ud af noget.
|
|||
kennethbrdk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, de plejer at være flinke til at hjælpe |
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har de også været men sidste svar jeg fik fra dem, om det kun var to bd film jeg havde oplevet afspilnings problemer med plus frysning.
|
|||
FwB
Junior bruger Oprettet: 16-November-2010 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hey
Min BDP-93EU er begyndt at fryse under opstart de sidste par dage. Jeg har haft den i en del år uden problemer (inkl. regionsfrit kit, både DVD+BD) og den har spillet rigtig godt. Den begyndte at fryse de sidste par dage, men et sluk/tænd fik den til at "vågne" igen. Prøvede at firmware update den, hvilket gik fint (har ikke været på nettet i den år, så der var en "ny" update). Men nu er den helt fucked, dvs. start op, viser logoet, men så kan man ellers intet. Hverken gå i setup, åbne skuffe etc. Kun slukke den. Har prøvet at google det, men kan ikke helt finde en løsning på dette. Har I nogle idéer eller er den blot død af alderdom? :/ |
|||
Besvar | Side <1 22232425> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |