recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP-93EU, afspiller ikke 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo BDP-93EU, afspiller ikke 3D

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 09:38
Måske et off-topic spørgsmål, men er der direkte pass-through på LX83 eller sker der en signalbehandling i receiveren?

Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Nu skriver du jo godt nok at du intet har ændret, men har du måske skiftet HDMI kabel til et som ikke understøtter 3D eller smidt den på en anden HDMI indgang i din LX83 som kører med et "gammelt" HDMI kabel ?

Bare lige en tanke

Et gammelt hdmi kabel kan godt sende 3dBig smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

Måske et off-topic spørgsmål, men er der direkte pass-through på LX83 eller sker der en signalbehandling i receiveren?

Du kan vælge enten at lade afspilleren foretage billedbehandlingen - eller receiveren, men en eller behandling sker der nu sikkert alligevel i receiverenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Nu skriver du jo godt nok at du intet har ændret, men har du måske skiftet HDMI kabel til et som ikke understøtter 3D eller smidt den på en anden HDMI indgang i din LX83 som kører med et "gammelt" HDMI kabel ?

Bare lige en tanke

Jeg var af den opfattelse af det kun er HDMI v.1.4 som understøtter 3D....hvis du kigger på oversigten midtvejs nede på siden her http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Version_comparison så er det kun ud for v. 1.4 at der står YES ved 3D

Er der noget jeg har misforstået ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Du kan vælge enten at lade afspilleren foretage billedbehandlingen - eller receiveren, men en eller behandling sker der nu sikkert alligevel i receiveren

Det burde der da helt sikkert ikke gøre, hvis man slukker for det. Iøvrigt skal 1080p ikke rigtig 'billedbehandles'.

Redigeret af Naiera - 21-Januar-2011 kl. 10:43
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 10:19
Man kan godt bruge HDMI 1,3 kabler til 3D. Vi har nu brugt det imellem flere 3D opsætninger efter hånden. Igennem Recievere og direkte. 

Da vi satte en X7 projektor op sammen med samsung 3D afspiller og Denon reciever, løb vi lidt ind i problemer men signalet kom igennem efter lidt venten og frem og tilbage imellem indgangene.

Kunne forstille mig det havde noget at gøre med signal styrken fra udgangen på afspilleren måske?

Redigeret af Mr. Anderson - 21-Januar-2011 kl. 10:24
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 10:20

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Bare lige en tanke

Jeg var af den opfattelse af det kun er HDMI v.1.4 som understøtter 3D....hvis du kigger på oversigten midtvejs nede på siden her http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Version_comparison så er det kun ud for v. 1.4 at der står YES ved 3D

Er der noget jeg har misforstået ?

3D er en del af HDMI 1.4, men hvis kigger her http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Cables vil du se at der ikke er noget det hedder HDMI 1.4 kabler.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 11:00
Nå, men det er altså ikke mig der er skrup idiot....denne gangLOL Her er lige kommet et svar fra Oppo (fremragende serviceClap)

Hello John
There are some known compatibility with Pioneer AV amps. As early as tomorrow a new firmware will be released that should resolve these issues.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 11:35
Der er ingen tvivl om at jeg synes det er en lækker afspiller, men det virker som om den er blevet smidt liiige lidt for hurtigt på gaden.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 11:49
Det tit der er noget galt med de pioneer, sådan er det jo også med den der yousee boks... Det er da sjovt det alt tid er pioneer?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 11:49

Der er ingen tvivl om at jeg synes det er en lækker afspiller, men det virker som om den er blevet smidt liiige lidt for hurtigt på gaden.

Var den blevet forsinket en måned, så havde det jo også været et problem
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Var den blevet forsinket en måned, så havde det jo også været et problem

Nemlig, se hellere det positive i de kommer hurtigt med et fix i deres firmware.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu