recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP-93EU, afspiller ikke 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo BDP-93EU, afspiller ikke 3D

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
thk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 13:00
Specifikationerne nævner det lidt, men jeg er alligevel spændt på om den kan afspille MKV filer, med tilhørende SRT undertekst filer, fra en ntfs-formateret usb disk -- i virkeligheden?
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 13:34
Det lyder surt, når du havde tage anmelderbukserne på, Hother. Det er da også super de svarer så hurtigt, så du ikke behøver at rive de resterende hår ud pga det. LOL Men så bliver det da spændende når du får smidt den firmware på.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Det tit der er noget galt med de pioneer, sådan er det jo også med den der yousee boks... Det er da sjovt det alt tid er pioneer?

Det er på ingen måde "altid Pioneer". Jeg tror ikke der er nogen producenter der kan sige sig fri for at have haft HDMI kompatibilitets-problemer på et eller andet tidspunkt. De er måske lige kommet lidt i stimer, for ikke så længe siden ville jeg have sagt "sjovt det altid er Samsung".

Ingen producent kan teste kompatibilitet med samtlige produkter på markedet før produktet er på gaden, forskellen på de forskellige producenter er hvor hurtigt de løser problemerne når de opstår.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 15:02

Mht. anmeldelsen, er/var det vel ikke værre end at sætte tv'et direkte på HDMI 1, og receiveren på HDMI 2?

Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 15:53
Otto har du haft fingrerne i en BDP-93? Jeg er nemlig meget nysgerrig mht. de-interlace - er den nye ligeså god som den gamle BDP-83 til DVD'er?
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Otto har du haft fingrerne i en BDP-93? Jeg er nemlig meget nysgerrig mht. de-interlace - er den nye ligeså god som den gamle BDP-83 til DVD'er?

Jeg har besluttet mig for ikke at udtale mig offentligt om kvaliteten, da jeg alligevel bare bliver bombet med "det siger du bare fordi du er forhandler af den". Vent på Hometheaterhifi's test, hvis du vil have en neutral, kompetent dom.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 16:24
Jeg var hjemme hos Hother i onsdag - og fik kigget lidt på hans nye Oppo, hvor jeg havde taget en dvd med, som jeg kender ret godt - (Jarre Michael Jare in China) vi så kun på den i ca. 10 min, så det er på meget løst grundlag jeg skriver dette, fejlen kan dermed også ligge andre steder end Oppo'en. Men jeg blev ikke imponeret, faktisk lidt skuffet. Som sagt kender jeg denne dvd ret godt og så samme del, da jeg kom hjem. Og der var en del forskel, hos Hother var billedet ligesomt mere uklart og støjfyldt, samt dårligere skarphed. Bemærk min egen Philips BDP9500 afspiller, benytter samme video chipset som den nye Oppo gør.

Redigeret af kskruger - 21-Januar-2011 kl. 16:29
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg har besluttet mig for ikke at udtale mig offentligt om kvaliteten, da jeg alligevel bare bliver bombet med "det siger du bare fordi du er forhandler af den". Vent på Hometheaterhifi's test, hvis du vil have en neutral, kompetent dom.
Nu skal jeg prøve at holde mit franske på et pænt niveau. Men du kan i den gradføre mig helt op i
det meget røde felt med flere af dine arrogante udtalelser. Som om at vi ikke her på siden forsøger at lave både neutrale og så kompente anmeldelser som vi overhovedet kan med de midler vi nu engang har til rådighed.

Jeg har lige brugt omkring 35 timer på at lave en anmeldelse på Oppo BDP-93EU. Og jeg har altså ikke brugt så meget fritid på at lave noget der er farvet og ikke så kompetent som jeg nu engang
kan præstere. Det er muligt at min anmeldelse ikke passer dig og dine, men det er dæleme mine oplevelser som jeg beskriver, og det gør jeg så korrekt som jeg kanAngryAngryAngry
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Nu skal jeg prøve at holde mit franske på et pænt niveau. Men du kan i den gradføre mig helt op i
det meget røde felt med flere af dine arrogante udtalelser. Som om at vi ikke her på siden forsøger at lave både neutrale og så kompente anmeldelser som vi overhovedet kan med de midler vi nu engang har til rådighed.

Jeg har lige brugt omkring 35 timer på at lave en anmeldelse på Oppo BDP-93EU. Og jeg har altså ikke brugt så meget fritid på at lave noget der er farvet og ikke så kompetent som jeg nu engang

kan præstere. Det er muligt at min anmeldelse ikke passer dig og dine, men det er dæleme mine oplevelser som jeg beskriver, og det gør jeg så korrekt som jeg kanAngryAngryAngry

Enige bliver i aldrig. Jeg har dog svært ved at se arrogancen i Ottos udtaleser.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Enige bliver i aldrig. Jeg har dog svært ved at se arrogancen i Ottos udtaleser.

Ditto her. Det er Otto der bliver spurgt direkte om hans mening og han svarer ved at henvise til en anden anmelder. Han siger ikke et kvidder om Hother. Der er intet arrogant i hans svar. Da jeg læste det havde jeg nærmest lyst til at skrive "tøsedreng" - altså over at han ikke vil/tør skrive hans mening fordi han ved han bliver skudt i skoene at han er forhandler og derfor partisk (i hvert fald teoretisk). 

Redigeret af Stampe - 21-Januar-2011 kl. 20:37
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 20:36
Jeg ved ikke om der er decideret ondt blod mellem Otto og John, men jeg mener ikke Otto nedværdiger John's anmeldelser. Han har bare nogle præferencer i at anvende en anden side til vurderingerne af produkter.

Jovist, Otto og John er ikke enige om alting, men jeg har også svært ved at se hvorfor John skulle blive fornærmet over ovenstående udtalelse.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 20:55
Det er meget muligt at Otto ikke mente sit indlæg arrogant, men jeg opfatter det nok lidt på den måde. Og det gør jeg fordi, tråden er oprettet af mig, hvori at jeg bl.a. beskriver at jeg er i gang med en anmeldelse. Og jeg opfatter Ottos indlæg således: "Læs anmeldelsen et andet sted, så får man noget der er neutralt og kompetent". Og så reagere jeg lige i ovennævnte sammenhæng, for når man har knoklet så mange timer på en uge for at få en anmeldelse ud til vores medlemmer fordi jeg ved at, man er lidt spændte på at læse anmeldelser om den nye OppoConfused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu